geen instalatie pakket ontvangen

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Ik heb mijn internetsnelheid 2 weken geleden verhoogd naar 2 gb/s.Het installatiepakket niet verzonden en heeft de status"in behandeling". Over een paar dagen is de deadline voor het inleveren van de oude apparatuur en moet ik een boete betalen of zonder internet komen te zitten. Wanneer krijg ik de pakket ? Ik heb een afspraak met monteur op maandag.

Cal van Odido 8 dagen geleden

Hoi @StatiC_90, goed dat je hier melding van maakt, ik zet graag haast achter de verzending van je installatiepakket! Excuus zo te zien is er een bug in het systeem geweest waardoor je pakket niet is verzonden. Ik zie dat Tommie al aan de bel heeft getrokken bij de technische dienst en wij zetten alles op alles om zo snel mogelijk een pakket uit de deur te krijgen voor je. Omdat het morgen Koningsdag is er een reële kans dat wij het pakket niet op maandag kunnen bezorgen. Graag raad ik je aan om vandaag de DHL Track & Trace code af te wachten. Als de Track & Trace code vandaag niet komt of het pakket te laat bezorgd wordt, raad ik je aan om de installatieafspraak een aantal dagen uit te stellen. Dit kan via de ‘wijzig afspraak’ knop in je persoonlijke Guidion afspraaklink.

Wij gaan aan de slag met het pakket, wij kunnen je alsnog binnenkort snel verblijden met mooie apparatuur!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @StatiC_90, goed dat je hier melding van maakt, ik zet graag haast achter de verzending van je installatiepakket! Excuus zo te zien is er een bug in het systeem geweest waardoor je pakket niet is verzonden. Ik zie dat Tommie al aan de bel heeft getrokken bij de technische dienst en wij zetten alles op alles om zo snel mogelijk een pakket uit de deur te krijgen voor je. Omdat het morgen Koningsdag is er een reële kans dat wij het pakket niet op maandag kunnen bezorgen. Graag raad ik je aan om vandaag de DHL Track & Trace code af te wachten. Als de Track & Trace code vandaag niet komt of het pakket te laat bezorgd wordt, raad ik je aan om de installatieafspraak een aantal dagen uit te stellen. Dit kan via de ‘wijzig afspraak’ knop in je persoonlijke Guidion afspraaklink.

Wij gaan aan de slag met het pakket, wij kunnen je alsnog binnenkort snel verblijden met mooie apparatuur!

Ik heb mijn afspraak met de installateur gisteren al uitgesteld tot volgende week. Dank je wel voor update. 

Reageer