Geen installatiepakket glasvezel ontvangen, monteur vertrekt weer

  • 14 April 2023
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 1

De monteur van Guidion kwam net langs, maar omdat ik nog geen installatiepakket van Tmobile heb ontvangen, ging hij direct weer….

Heb de ochtend vrij moeten nemen voor deze afspraak!

De ‘gewone’ internetverbinding via KPN stopt overigens op 25 mei in deze buurt, dus overstappen naar glasvezel is de enige optie.

Hoe kom ik aan een installatie pakket, en een nieuwe monteur afspraak?

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @sannec12, sorry voor het ongemak, dit is zeker niet onze bedoeling! Ik wilde meteen voor je aan de slag om dit snel recht te zien, alleen zie ik dat je inmiddels al contact hebt gelegd met een collega van mij. Wij gaan binnenkort alsnog de Media Converter naar je opsturen en vervolgens kan je via de nieuwe afspraaklink van Guidion een afspraak inplannen wanneer het jou uitkomt. Geen zorgen, dit zal allemaal ruimschoots voor 25 mei geregeld zijn en ik vermoed zelfs volgende week al.

Hier gaan wij voor je achteraan, dit gaan wij voor je rechtzetten! 💪

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sannec12, sorry voor het ongemak, dit is zeker niet onze bedoeling! Ik wilde meteen voor je aan de slag om dit snel recht te zien, alleen zie ik dat je inmiddels al contact hebt gelegd met een collega van mij. Wij gaan binnenkort alsnog de Media Converter naar je opsturen en vervolgens kan je via de nieuwe afspraaklink van Guidion een afspraak inplannen wanneer het jou uitkomt. Geen zorgen, dit zal allemaal ruimschoots voor 25 mei geregeld zijn en ik vermoed zelfs volgende week al.

Hier gaan wij voor je achteraan, dit gaan wij voor je rechtzetten! 💪

Reputatie 1

Ik heb inderdaad gechat met een medewerker en die heeft het uitgezet naar de Technische dienst. Binnen 5 werkdagen krijg ik een reactie.

 

Waarom kan dat pakket niet gewoon direct opgestuurd worden? 
 

ik weet dat ik een nieuwe afspraak via de guidion link kan maken. Heb een nieuwe sms van ze gekregen.

Maar baal enorm dat ik dan weer vrij moet gaan nemen!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sannec12, logische vragen die je stelt, ik licht ze graag zo goed mogelijk toe! Eigenlijk kan de klantenservice alle apparatuur en bekabeling voor je bestellen, behalve een Media Converter. Vandaar dat dit uitgezet is naar de technische dienst. Geen zorgen, dit is een standaard indicatie van ons en ik verwacht veel eerder dat het pakket er in vijf dagen is dan dat het vijf dagen zal duren voordat je antwoord krijgt.

Nogmaals sorry dat het de eerste keer is misgegaan, het liefst zag ik je nu al zorgeloos genieten van glasvezel! Omdat het nog een tijd duurt voordat de oude lijn afgesloten wordt, namelijk zoals je zelf aangeeft 25 mei, raad ik je aan om een tijdstip en datum bij Guidion uit te kiezen die jou uitkomt. Als je voor een afspraak over 2-3 weken kiest dan heb je vrijwel alle vrijheid om een mooi en geschikte dag en tijdstip uit te kiezen.

Ondertussen houd ik ook een oogje voor je op de uitstaande vraag naar de technische dienst, dit moet snel goedkomen!

Reputatie 1

Ik heb nog steeds geen installatiepakket ontvangen en ook geen bericht gekregen dat er een pakket verzonden is.
Kan dit nagekeken worden?
Ik heb 28 april als nieuwe installatiedatum gekozen, dat is 2 weken na mijn nieuwe aanvraag op 14 april…

Reputatie 7
Badge +8

@sannec12 Mijn collega van de technische dienst heeft zojuist het pakket verzonden met de hardware voor Glasvezel. Je ontvangt nog de track & trace hiervoor. Als je de afspraak voor 28 april laat staan, moet het helemaal goedkomen dan is het pakket zeker weten ook bij jou binnen!

Reputatie 1

Ik heb helaas nog steeds geen track en trace voor het pakket gekregen…

Reputatie 1

Ik heb helaas nog steeds geen track en trace voor het pakket gekregen…

Track and trace binnen, pakket komt vandaag. Pffew 

Reageer