Geen internet, KPN kon het niet oplossen

  • 10 January 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Hoi,

Ik ben een nieuwe glasvezel klant. vrijdag 5 januari is de guidon monteur langs geweest. Deze heeft een nieuwe converter geplaatst in de meterkast. Het internet werkt nu niet, op de modem brand het lampje rood. Op de converter box knippert het lampje rood. Guidon monteur zei dat er een probleem was buiten de woning.
Vanmorgen (10 januari) een KPN monteur langs geweest, die wel signaal ontving van de glasvezel en de conclusie trok dat het converter kastje kapot is.

Nu moet ik 7 dagen wachten voor een nieuwe Guidon monteur die een nieuwe komt installeren. Is het niet mogelijk om een nieuw kastje op te laten sturen i.p.v. dat een monteur die komt brengen, zoals bij het starters pakket? Dan kan ik zelf een nieuwe er in hangen. Mocht het dan nog niet werken kan er alsnog weer iemand langs komen.

 

ps - wel een unlimited mobiel data pakket voor een week kunnen krijgen. (waarom ik hier zelf naar moest vragen snap ik ook niet, maar goed)

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Allereerst  van harte welkom bij Odido en op onze Community! @WouterB21 

Dit is niet hoe wij de oplevering voor ogen hadden, maar ik ben blij om te lezen dat de nodige stappen al zijn genomen. Het is niet mogelijk om de Mediaconverter apart te versturen. Daarnaast zal de monteur nog het één en ander controleren, zodat we zeker weten dat alle diensten werken naar behoren. Je kunt wel contact opnemen met Guidion om te vragen of het mogelijk is om de afspraak te vervroegen. Je kunt hun bereiken op 020-3232766 van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 21:00. Op vrijdag van 09:00 tot 17:30 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00. 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst  van harte welkom bij Odido en op onze Community! @WouterB21 

Dit is niet hoe wij de oplevering voor ogen hadden, maar ik ben blij om te lezen dat de nodige stappen al zijn genomen. Het is niet mogelijk om de Mediaconverter apart te versturen. Daarnaast zal de monteur nog het één en ander controleren, zodat we zeker weten dat alle diensten werken naar behoren. Je kunt wel contact opnemen met Guidion om te vragen of het mogelijk is om de afspraak te vervroegen. Je kunt hun bereiken op 020-3232766 van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 21:00. Op vrijdag van 09:00 tot 17:30 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00. 

 

Bedankt voor de reactie @Teresa van Odido. Via de afspraak link was de eerst mogelijke optie 17 januari, maar als dit eventueel eerder kan door te bellen zou dat fijn zijn, bedankt voor de tip.

Reageer