Beantwoord

Geen internet, LOS lampje knippert rood direct na installatie

  • 4 October 2023
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Vorige week was het eindelijk zo ver. Een monteur zou de Modem + media converter installeren zodat ik na een aantal weken te moeten wachten wi-fi thuis had.

Maar helaas is dit niet helemaal goed gegaan. De modem lijkt het te doen maar de monteur vertelde mij dat het LOS lampje rood knipperde en dat alleen de power knop groen was (de rest doet niks). 

De monteur liet mij toen weten dat hij hier niks aan kon doen en is toen direct weggegaan zonder dat het internet werkte. Ik heb hierna meteen contact opgenomen met de klantenservice. Daar werd mij verteld dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zou ontvangen met een hopelijke oplossing. Maar ik heb hier nog steeds niks van gehoord.

Nu weet ik even niet hoe ik verder moet. Want ik heb begin september mijn abonnement afgesloten en bijna een maand verder heb ik nog steeds geen wi-fi. En dit is af en toe best lastig omdat ik veel thuiswerk.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 4 October 2023, 14:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jeroenb98, welkom op onze Community!

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics begint over hetzelfde probleem. Neem gerust onze huisregels een keer door: 

 

Bij deze sluit ik dit dubbele topic.