Beantwoord

Geen internet, Wereldbol brand niet

  • 7 October 2022
  • 10 reacties
  • 259 Bekeken

Beste,

 

Ik zit momenteel in een verhuizing en heb geprobeerd om mijn modem aan te sluiten. Helaas heb ik nog geen internet. Ik heb al een melding gemaakt en de monteur zal nog bellen om een afspraak te maken, maar ik verwacht dat dit nog wel enkele weken zal duren. Misschien dat hier nog wat wijsheid gevonden kan worden.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 October 2022, 12:25

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Milliano 

Hoort de verbinding al actief te zijn in je nieuwe woning?

Is de kabel op foto 2 het enige aansluitpunt in huis of heb je nog iets van onderstaande in de meterkast bijvoorbeeld?

 

Beste, deze is actief vanaf 20 september. Hierbij een foto van de aansluiting

 

Vervolg: Er is geen extra aansluitpunt in de meterkast

 

Reputatie 7
Badge +15

@Milliano

De aansluiting in de muur is dus de juiste maar op die eerdere foto zie ik dat oranje en wit (2de aderpaar) zijn afgeknipt, daar had het signaal op kunnen staan.

Beste,

Ik strip de kabel nog wat verder en probeer deze aan te sluiten, ik laat het weten! Bedankt voor de reactie.

Beste,

Helaas geen succes. Beiden aansluitingen geprobeerd en de modem opnieuw aangezet (20 sec gewacht en reset).

 

Ik verwacht ook dat blauw en rood correct zijn, zo had de vorige eigenaar deze ook aangesloten.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Milliano 

Misschien is het toch beter dat een moderator een monteur laat langskomen want er staat geen signaal op zo te zien.

Beste,

Bedankt voor uw reactie. Dan is het afwachten tot de monteur belt voor het plannen van een afspraak. Hopelijk duurt het niet al lang. Bedankt voor uw moeite!

Reputatie 6

Hoi @Milliano, jammer dat het niet via deze weg is gelukt, maar gelukkig is de monteur al aangestuurd! Ik zie dat je een link hebt ontvangen waar Guidion vraagt om een aantal dagdelen te selecteren dat je beschikbaar bent. Zou je dat nog willen doen om de afspraak met Guidion te bespoedigen?

Beste,

Ik heb deze inderdaad ingevuld, het is nu afwachten op een reactie van Guidion wanneer deze beschikbaar zijn. Enkel verwacht ik dat dit wel even zal duren (Zeeland).

 

Echter heb ik zojuist nog contact gehad met de klantenservice, en is er een mooie oplossing gekomen waarmee ik nu tijdelijk vooruit kan via een mobiele hotspot (Vouchers hiervoor verkregen, en een sim kaart). Enorm bedankt voor de hulp T-Mobile, dit heeft mij enorm geholpen.

Reageer