Geen licht op de glasvezel - Tilburg


Goedenavond. Hierbij mijn laatste poging om nog een werkende verbinding te krijgen van Odido. Twee weken geleden is er een monteur langs geweest voor het aansluiten van de glasvezel op het modem. Dit was zo gedaan. Alleen is er geconstateerd dat er geen licht op zit. Monteur heeft direct een ticket aangemaakt hiervoor en dit zou goed opgepakt zijn door de backoffice. 

Ondertussen twee weken later en nog geen stap verder. Elke dag bellen naar Odido in de hoop dat iemand mij meer informatie kan geven maar niemand kan mij uiteindelijk verder helpen. Er zou een afspraak gemaakt worden met mij door een monteur van de wijkcentrale. Alleen contacteert niemand mij en kan ik hier zelf niet achteraan gaan want ik heb geen idee welk bedrijf hier over gaat. 

Ik had verwacht dat Odido meer zou doen om te helpen maar dit is helaas niet gelukt. Hierbij mijn laatste poging om in contact te komen met monteurs van de wijkcentrale die naar dit probleem kunnen kijken. Ik begrijp dat Odido daar niet zelf bij kan, maar zou proactiever moeten handelen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hoi @BerendK, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk online komt. Ik ben daarom voor je gaan kijken en zie dat KPN NetwerkNL een afspraak met je probeert in te plannen. Ze hebben je een sms gestuurd om een afspraak te maken, klopt dit? 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @BerendK, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk online komt. Ik ben daarom voor je gaan kijken en zie dat KPN NetwerkNL een afspraak met je probeert in te plannen. Ze hebben je een sms gestuurd om een afspraak te maken, klopt dit? 

@Tommie van Odido 

Hi Tommie,

Ik heb geen sms ontvangen. Kan jij controleren of ze het goede nummer gebruiken? Ik post dat liever niet hier maar als het moet dan zal ik het doen. Kan ik ze anders zelf bereiken op een bepaald nummer of mailadres?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BerendK, het telefoonnummer eindigt op 694, klopt dit? Ik zie namelijk ook een nummer dat eindigt op 944. Ik gok dat er een foutje gemaakt is met je telefoonnummer.

@Tommie van Odido Ik DM je het nummer (944) maar dit zou inmiddels goed opgenomen moeten zijn in het ticket. Het is helaas nogsteeds niet gelukt om een monteur te krijgen voor dit probleem.

Reputatie 7
Badge +9

Het ticket was gesloten omdat ze geen gehoor kregen @BerendK. Ik heb nu een prioriteits ticket aangemaakt met het juiste 06 nummer! Hopelijk lukt het nu wel om contact te krijgen met KPN NetwerkNL. 

@Tommie van Odido 

 

Helaas nogsteeds geen contact gehad. Wat gaat hier precies mis? 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben voor je gaan kijken maar ik heb nog geen nieuwe update @BerendK. We wachten op KPN NetwerkNL om het ticket op te pakken. 

@Tommie van Odido Ik zou graag het contract met Odido willen annuleren. Ik heb inmiddels internet via een andere provider. Jammer maar het is niet anders. Ik zat ruim een maand zonder internet. Dan maar geen glasvezel...

Reputatie 7
Badge +9

Ik vind het jammer om te horen dat het ons niet gelukt is om je weer online te krijgen @BerendK. Ik kan het contract per direct voor je opzeggen omdat het langer dan 30 dagen geduurt heeft. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? 

Graag @Tommie van Odido.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @BerendK, ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! In ieder geval mijn oprechte excuses voor deze ervaring, ik hoop dat we je hebben laten zien dat we ons uiterste best doen, maar soms afhankelijk zijn van andere partijen waardoor we niet meer actie kunnen ondernemen. Hopelijk mogen wij je in de toekomst nogmaals verwelkomen! 💜 Groetjes, Ishana

Reageer