Beantwoord

Geen mail om afspraak met Guidion monteur te maken.

  • 8 November 2023
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Beste,

Afgelopen week is het glasvezel naar binnen getrokken, ook heb ik inmiddels het Odido installatie pakket ontvangen. Echter heb ik nog steeds geen mail gehad om een afspraak te maken met een Guidion monteur. Ik zit al bijna 2 maanden zonder internet, en het wordt nu wel eens tijd. Kan ik ook Guidion zelf bellen om een afspraak te maken ipv de mail afwachten die maar niet komt… Of kan iemand die mail naar mij sturen??

Mvg, Pieter

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 9 November 2023, 11:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @pieter_wisse

Wat goed om te horen dat het Glasvezel inmiddels naar binnen is getrokken, zo ben je weer een stapje dichterbij je aansluiting. Ik zie dat de planning was dat het Glasvezel pas rond december naar binnen zou worden getrokken, het klopt dan ook dat je op dit moment nog geen afspraak mail hebt gehad. Geen zorgen, zodra dit kan en je aangesloten kunt worden zullen wij je een mail sturen om een afspraak in te plannen met Guidion.

Het is dus nog even wachten, maar we zijn er bijna! Als ik nog iets voor je kan doen, je weet de Community te vinden. 

Beste @Johrick van Odido 

Bedankt voor je antwoord, echter is dit geen antwoord op mijn vraag. Wat ik nu uit jouw reactie begrijp is dat ik nog tot December moet wachten, omdat het zo op de planning stond? Mijn onderbuurman (ook bij Odido) is wel al een maand geleden aangesloten. Waarom kan ik niet nu aangesloten worden, en dus ook nu de mail ontvangen om een afspraak te maken?

Mvg, Pieter

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pieter_wisse 

Volgens de Odido systemen ben je nog niet aangesloten op glasvezel, daarom krijg je die standaard berichten met een verwachte datum voor de aansluiting.

Als alles goed staat in de systemen dan krijg je vanzelf een mail om een afspraak met Guidion te maken.

Wat is de status in je Odido account?

Hi @Waqqas ,

De status is: ‘ In je woning is nog geen glasvezelaansluitpunt. De netwerkbeheerder neemt contact met je op voor een afspraak om dit te installeren. Dit wordt niet door Odido gedaan. Zodra het aansluitpunt is geïnstalleerd, neemt onze installatiepartner Guidion contact met je op voor de installatieafspraak om Odido te installeren. ‘ 

Maar het glasvezelaansluitpunt is er dus al lang, ook heb ik al het installatie pakket in huis. 

Reageer