Geen Monteurs Email van Odido!

  • 22 April 2024
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb sinds vorige week vrijdag geen internet. 

 

Bellen met de klantenservice. Super aardige man.

Storing op de glasvezelomvormer.

Opdracht aangemaakt..…

 

Geen mail op vrijdag, wat logisch kan zijn!

Geen mail zaterdagochtend... weer bellen en ik krijg te horen dat de opdracht is goedgekeurd en is doorgezet. En zou diezelfde dag nog een Mail krijgen.

 

Maandagochtend. Alles zou in kannen en kruiken zijn. En zou vanochtend een mail krijgen.....…

 

Helaas pindakaas. Maar geen mail. De klantenservice zegt nu dat ik door Guidion gebeld moet worden!.

 

Hoelang moet ik mijn werk laten verrotten...?.

 

 

Odido kom op

 

Cheyenne van Odido 10 dagen geleden

Hi @Williamkeus, sorry dat dit niet soepel loopt! Ik zie inmiddels dat het geregeld is. Rond 12:50 heeft Guidion je een e-mail gestuurd. Heb jij deze inderdaad ontvangen? Je kunt dan via de afspraaktool een afspraak inplannen. Veel succes! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Williamkeus 

Je krijgt een afspraken tool per mail om een afspraak te maken met de monteur, soms kan deze ook in je ongewenste map belanden.

Je dat had ik al gelezen. Maar heb niets binnen...…

 

Voel me wel een beetje in de maling genomen

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Williamkeus, sorry dat dit niet soepel loopt! Ik zie inmiddels dat het geregeld is. Rond 12:50 heeft Guidion je een e-mail gestuurd. Heb jij deze inderdaad ontvangen? Je kunt dan via de afspraaktool een afspraak inplannen. Veel succes! 

Er is zojuist een monteur langs geweest maar die vertelt mij dat het een probleem is op de buitenkabel en hij hier niets mee kan...…

 

Vanmorgen contact gehad met Odido en zij vertelden mij dat de Netbeheerder een monteur langs moet sturen. Enig idee hoelang zoiets gaat duren?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Williamkeus, ik zie inderdaad dat we een ticket hebben aangemaakt voor de onderaannemer. Meestal pakken ze dit soort tickets binnen 3 werkdagen op! 

Reageer