geen signaal bij nieuwe klant

  • 14 November 2023
  • 9 reacties
  • 92 Bekeken

Ik ben een nieuwe klant.

Vorige week monteur geweest om de ont aan te sluiten.

Hij gaf aan dat er geen signaal binnen kwam.

Hij heeft een ticket doorgezet.

Ik heb al verschillende keren gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Zit nu al een week zonder tv en internet.

Wie kan mij vertellen hoe dit opgelost kan worden en dat ik serieus genomen wordt.

Zo ga je toch niet om met een klant.

Heb nu al spijt dat ik over gestapt ben.

 

Ishana van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Kaleknakker, allereerst excuses voor deze ervaring. Dit is zeker niet onze bedoeling. Ik wil het dan ook direct proberen recht te zetten! Het is op dit moment in behandeling bij de technische dienst en ik ga mijn uiterste best doen om dit proces te versnellen. Zodra ik meer informatie heb, zul je het horen! 😊 Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Kaleknakker, allereerst excuses voor deze ervaring. Dit is zeker niet onze bedoeling. Ik wil het dan ook direct proberen recht te zetten! Het is op dit moment in behandeling bij de technische dienst en ik ga mijn uiterste best doen om dit proces te versnellen. Zodra ik meer informatie heb, zul je het horen! 😊 Groetjes, Ishana

Bedankt voor je bericht ik ben heel erg benieuwd.

Ik heb de afgelopen week allerlei beloftes gehad en er is er geen één na gekomen.

Ben benieuwd of jij het wel voor elkaar krijgt ishana.

Vriendelijke groeten Hans

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Kaleknakker, geen zorgen. Ik sta voor je klaar! Het is inmiddels al in behandeling bij de externe netwerkbeheerder. Zij zullen je zo snel mogelijk contacteren. Groetjes, Ishana

Hallo ishana.

Dat is nou juist probleem er wordt geen contact met mij opgenomen

Ik zit nu al 8 dagen zonder internet.

Heb je enig idee wanneer ze contact met mij opnemen?

Gr Hans

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kaleknakker, ik ben meteen voor je gaan kijken, echter heb ik nog geen nieuwe update. Het wachten is op KPN NetwerkNL, zij hebben het ticket op 11-11 geaccepteerd en in behandeling. Hopelijk hebben we snel meer duidelijkheid over de situatie. 

Ik heb net contact gehad met KPN netwerk.

Ik heb een uur in de wacht lijn gezeten.

Ik werd erna doorverbonden met de aannemer.

Toen kwam ik weer bij KPN netwerk uit want het ticket is niet bekend.

Waarom moet ik als nieuwe klant dit allemaal zelf uitzoeken wanneer word ik nou serieus geholpen en doen jullie het werk wat ik nu aan het doen ben.

uitzoeken namelijk waarom mijn internet het niet doet?

 

Ik vraag of jullie dit met spoed op willen nemen en regelen anders houdt het voor mij op en blijf ik bij mijn oude provider.

Mvg Hans

 

Reputatie 7
Badge +9

Het ticket staat nog open en moet nog opgepakt worden @Kaleknakker. Zodra er meer informatie is wordt er vanzelf contact met je opgenomen. 

Eindelijk zelf kpn te pakken gehad.

Ze konden mijn ticket nergens vinden.

Vandaar dat ik niet gebeld was.

De persoon bij kpn netwerk heeft alles voor me geregeld ik kreeg dezelfde dag een monteur en het werkt nu eindelijk.

Niet dankzij de klantenservice van odido, maar door het zelf blijven bellen, uitzoeken en proberen de juiste personen te pakken te krijgen.

En daarna door de inspanningen van KPN die alles in het werk hebben gesteld om het dezelfde dag op te lossen.

Wat een zuur begin van een nieuw abonnement met odido..

Als ik dit van tevoren geweten had had ik het nooit gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Kaleknakker, goed dat je dit terugkoppelt, het liefst zie ik dit zo gestroomlijnd als mogelijk verlopen en je feedback helpt erg! In ieder geval ben ik erg blij voor je dat het internet het weer volledig doet. Het verrast mij dat KPN NetwerkNL aan je aangaf dat zij geen ticket van ons konden vinden. Wij hebben namelijk op 09-11-2023 om 21:07 van hen een ontvangtsbevestiging van ons verzoek gekregen en op 10-11-2023 om 08:01 is ons monteursverzoek door KPN NetwerkNL geaccepteerd. Ook zie ik de terugkoppeling van KPN NetwerkNL terug in ditzelfde ticket. Ik durf daarom niet precies te zeggen waar dit is misgegaan en we moeten hier zeker samen lering uit halen.

In ieder geval ben ik blij dat je verbinding weer werkt en ik wil je graag nog veel plezier met het internet toewensen!

Reageer