Beantwoord

Geen signaal vergeten door T-Mobile

  • 18 March 2022
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

Op 7 maart 2022 is de apparatuur voor alles in 1 geinstalleerd.

Echter de status blijft maar op:

Ik voel met vergeten en heb al geen TV signaal meer. Help!!

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 March 2022, 18:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mennovdw 

Voer eens een fabrieksreset uit van de modem door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld,dit kan helpen. Anders moet je even wachten op hulp van een moderator.

Hallo Waqqas,

Dat helpt ook niet, ik heb het idee dat er nog ergens een patch gemaakt moet worden hier in de buurt.

Groetjes,

Menno

Reputatie 7
Badge +15

@Mennovdw 

Dus dan werkt het internet nog niet? In dat geval klopt het wel volgens mij en de status wordt geüpdatet zodra je online bent.

Dus als de verbinding niet wordt gemaakt, gaat de status niet veranderen. Das lekker. De status moet toch zeker veranderen wanneer de installateur is geweest? OOk niet dus. Er zit ergens een fout bij T-Mobile.

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw mail. Wat vervelend dat het niet is verholpen. In het geval van geen signaal, zet onze monteur dit door naar T-Mobile die het weer doorzet naar de netwerkbeheerder. Dat zal waarschijnlijk KPN zijn. Als zij nog geen contact met u hebben opgenomen, raad ik aan om bij T-Mobile te vragen of u meer inzicht kan krijgen over de situatie. Wij, als installatiepartner, regelen alleen de installatie van het pakket en hebben verder ook geen zicht meer nadat wij het doorzetten. 

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Guidion Telecom Support

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mennovdw,

Goed dat je hierover een topic post, dit moet absoluut opgelost worden! Ik zal direct de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL inlichten en ik hoop dat je voor het eind van de middag een telefoontje van hen ontvangt. Anders zal dit uiterlijk morgen zijn. Zij kunnen snel langskomen en ik heb er vertrouwen in dat de monteur jou adequaat van een stabiele en mooie verbinding kan voorzien! Hier ga ik mij voor inzetten.

Hoi @Mennovdw,

Goed dat je hierover een topic post, dit moet absoluut opgelost worden! Ik zal direct de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL inlichten en ik hoop dat je voor het eind van de middag een telefoontje van hen ontvangt. Anders zal dit uiterlijk morgen zijn. Zij kunnen snel langskomen en ik heb er vertrouwen in dat de monteur jou adequaat van een stabiele en mooie verbinding kan voorzien! Hier ga ik mij voor inzetten.

Dankjewel Cal,

KPN is geweest. Het werkt!!

Top, Menno

Reputatie 7

Super fijn om te lezen @Mennovdw! Namens Cal: heel graag gedaan. Geniet van je verbinding en laat het vooral weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen. Maak er een mooie zonnige dag van!