Na een aantal keren bellen en een bezoek aan een Odido-winkel heeft de medewerker klantenservice mij gevraagd jullie te mailen op internet.service@odido.nl Dat heb ik gedaan op 14 december om 11.44.
Helaas heb ik na bijna een week nog steeds geen antwoord en ben ik genoodzaakt dit forum te gebruiken.
Ik ben NIET akkoord gegaan met een contractverlenging en het bijbehorende aanbod. Ik heb de call center agent expliciet gevraagd dat ik het aanbod voor contractverlenging nog eens rustig wilde doorlezen. Luister gerust het gesprek terug als jullie dat hebben opgenomen. Ik heb NIET op de knop gedrukt om mijn „bestelling” te accorderen.
Volgens de medewerker klantenservice kan de „bestelling" niet worden geannuleerd en kan ze alleen een refund aanmaken voor het komende jaar. Maar het probleem is dat ik mijn voordelen dan na een jaar kwijt ben.
Ik verzoek Odido daarom z.s.m. mijn contractverlenging te annuleren c.q. uit het systeem te verwijderen en mijn bestaande contract in ere te herstellen!