Gaat het om een nieuwe aansluiting of om een bestaande aansluiting?
Bij nieuwe:
- Is de ingangsdatum, zoals aangegeven door T-Mobile al ingegaan? Dus niet de door jou opgegeven voorkeursdatum.
- Heb je de materialen, zoals geleverd door T-Mobile, gebruikt? Dus ook de kabels?
Bij bestaand;
Is er iets veranderd in setup?
In beide gevallen:
Heb je al een fabrieksreset geprobeerd? Zie ook hier:https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/factory-reset-modem-276067
Als er geen WAN is, dan komt er geen signaal binnen op je modem. Dit kan diverse redenen hebben.
Het meest voor de hand liggende is dat de verbinding nog niet is opgeleverd. Alleen T-mobile zelf kan je daarover informeren. Daarnaast kan het ook een aansluitings issue zijn. Gaat de kabel van het modem naar het isra punt direct?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.