Beantwoord

geen wereldbol, zyxel t50


Reputatie 1

Hallo, ik heb een huis gekocht en kpn heeft de telefoonlijn binnengelegd, omdat dit een nieuwe aansluiting + adres betreft. Ik heb in de meterkast een ISRA punt zitten, heb nu beide poortjes geprobeerd, maar het wereldbol lampje wilt niet gaan branden..wat doe ik fout? Is er enige mogelijkheid dat er een monteur komt om het aan te sluiten als het niet lukt?

 

icon

Beste antwoord door Boris 10 May 2022, 13:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

20 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Halli @Lyss_x0x 

Is het abonnement wel al actief? Het ISRA in de meterkast is meestal altijd het hoofd ISRA, indien de modem rechtstreeks met de meegeleverde DSL kabel is aangesloten op beide poorten dan staat er misschien geen signaal op. Hiervoor zou een monteur dan moeten komen.

Reputatie 7
Badge +14

Een nieuwe koperaansluiting? Dat zie je niet veel meer. Heb je dat / je aannemer geregeld en kon je inmiddels in de postcode checker van T-Mobile deze aansluiting zien? Even dubbelcheck, het is echt een nieuwe aansluiting van KPN in een nieuwe woning? Of is het een opsplitsing van een huis in meerdere appartementen? Dan is er nog wel eens iets met een A/B/C toevoeging die mis gaat… Hebben de andere buren dan wel een werkende aansluiting?

Reputatie 7
Badge +15

Is het de 2de van links of iets anders?

Reputatie 1

Hallo, het pand is opgesplitst en wij bewonen de bovenwoning, eigen voordeur en inkom, nieuwe meterkast, alles nieuw aangesloten. Beneden in de zaak hebben ze nog wel internet, het internet wat ze al hadden. Via postcodecheck gekeken of T-mobile mogelijk was op mijn adres en dat kon ook volgens postcodecheck. Op 7 mei zou mijn aansluiting actief zijn stond er in de mail..

Reputatie 1

Is het de 2de van links of iets anders?

De 2e van links is het 

Reputatie 7
Badge +15

@Lyss_x0x 

Als het abonnement al actief is dan staat er geen signaal op denk ik, wacht even op de reactie van een moderator die een monteur kunnen inschakelen.

Reputatie 1

 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Ik zie ook mijn nieuwe abonnement niet staan in m'n account, alleen het opgezegde abonnement van het oude adres

Reputatie 7
Badge +15

@Lyss_x0x

Dat maken de moderators ook in orde, geen zorgen 💪.

Op de linkse poort komt meestal het signaal dus je zou hem daarin kunnen pluggen en wachten.

Reputatie 1

@Waqqas ik zal hem weer in de linker pluggen en over een paar uur weer eens kijken, en ik wacht rustig de moderators af 😊

Reputatie 7

Hoi @Lyss_x0x

Thanks voor je bericht! We gaan ertegenaan. Op het eerste gezicht zie ik direct dat je nog twee aansluitingen bij ons hebt. Belangrijk is het om te weten om welk adres het gaat. Wil je mij een privébericht sturen met postcode en huisnummer? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Ook ben ik erg benieuwd of de verbinding wel aanwezig is door het opnieuw inpluggen van het modem. Let us know! 

Reputatie 1

@Boris pb is verstuurd!

Reputatie 7

Hi @Lyss_x0x,

Dank voor je bericht! Volgens de gegevens behoort de verbinding geheel te werken. Kan je mij vertellen welke lampjes er branden op het modem wanneer je deze hebt aangesloten het ISRA punt? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 1

@Boris alleen beide WiFi lampjes en het powerlampje..

Reputatie 7

Hi @Lyss_x0x ,

Dank je wel voor je snelle terugkoppeling! Na een meting is het euvel direct duidelijk - er lijkt een verstoring te zijn tussen de wijkcentrale en jouw adres, waardoor de verbinding niet helemaal goed binnenkomt. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, heb ik direct een monteur aangestuurd. Je zal zo snel mogelijk een SMS/e-mail ontvangen om digitaal een afspraak te maken met deze monteur. We gaan er alles aan doen om dit probleem op te lossen. Om je ervoor te zorgen dat jij in de tussentijd van een verbinding bent voorzien, is het mogelijk om een hotspot via de telefoon in te stellen. Om ervoor te zorgen dat je daar genoeg data voor hebt, wil ik graag een vouchercode voor je regelen. Ben je in het bezit van een T-Mobile of Tele2 SIM kaart? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Reputatie 1

@Boris super, dankjewel!😁 ik heb gelijk een afspraak ingepland. Ik heb een T-mobile simkaart 

Reputatie 7

Hoi @Lyss_x0x ,

In dat geval heb ik direct een vouchercode geregeld. Je kan deze in je privéberichten zien verschijnen! Wil je ons laten weten hoe het bezoek is verlopen? We horen het graag van je. 

Reputatie 1

@Boris , duurt het lang voor er contact opgenomen word om een afspraak te maken? Nog niks gehoord na het aangeven van wanneer ik beschikbaar ben..

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lyss_x0x 

Ik kreeg even geleden ook een mail van Guidion om een afspraak te maken maar er kon geen tijdslot gevonden worden en ik moest minimaal 3 dagdelen selecteren waarop ik beschikbaar ben.

Ik hoorde dat ik binnen 2 weken een antwoord kan verwachten, uiteindelijk toch maar telefonisch een afspraak gemaakt.