Gegevens doorgeven voor overstapservice

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedendag,

Mijn vader heeft laatst aan de deur een internetabonnement van Odido afgesloten. Dat bleek een te groot/snel abonnement voor hem te zijn, dus die is binnen de bedenktijd weer geannuleerd. Daarna een nieuwe aanvraag gedaan voor het abonnement met de juiste snelheid, dat ging prima.
Alleen nu kan ik het abonnement niet toevoegen in het Odido-account omdat er meerdere abonnementen met dezelfde gegevens in de database staan. Namelijk de eerdere, die is opgezegd, en de latere.
Graag willen wij zsm de gegevens van de huidige aanbieder (Ziggo) doorgeven zodat de overstapservice in werking kan worden gesteld.
Kan iemand van Odido mij hierbij helpen?

Bedankt.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @mario57, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik kijk graag met je mee om het abonnement te koppelen. Zou je toevallig je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden? Dan mag je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik je abonnement erbij pakken, avast bedankt!  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mario57, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik kijk graag met je mee om het abonnement te koppelen. Zou je toevallig je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden? Dan mag je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik je abonnement erbij pakken, avast bedankt!  

Reageer