glasvezel aansluiting

  • 6 February 2024
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Ik wacht al 14 maanden op de aansluiting van mijn internet + tv. De glasvezelkabel is al vanaf de weg onder mijn voortuin doorgegaan en ligt nu bij mijn voordeur. Ik heb nogsteeds geen mediabox ontvangen en vraag mij ondertussen al een tijden af wanneer het word geregeld?

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Mark101, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben voor je gaan kijken alleen zie ik zelf niet veel terug in mijn systeem. Ik heb het daarom geëscaleerd naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het gaan onderzoeken en je een telefonische update geven. Op dit moment is het erg druk en kan het wat langer duren voordat ze contact met je opnemen. Excuses alvast voor de wachttijd.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark101, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben voor je gaan kijken alleen zie ik zelf niet veel terug in mijn systeem. Ik heb het daarom geëscaleerd naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het gaan onderzoeken en je een telefonische update geven. Op dit moment is het erg druk en kan het wat langer duren voordat ze contact met je opnemen. Excuses alvast voor de wachttijd.

Ik ben nogsteeds niet gebeld. Ik wacht ondertussen al erg lang op de mediabox en de monteur die dit komt aansluiten. Is hier ondertussen al meer over duidelijk? De bestelling staat al bijna 15 maanden in bestelling.. en de glasvezelkabel is wel al aangesloten in mijn meterkast.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mark101, ik zie dat ze nog niet toegekomen zijn aan het verzoek om je een update te geven. Mijn excuses voor de lange wachttijd. Het is momenteel echt superdruk. Alle openstaande tickets worden met terugwerkende kracht weggewerkt. Het kan wat langer duren hierdoor. 

Ik ben wacht nu alweer 3 weken op een telefoontje over de status, de glasvezel aansluiting is inmiddels alweer 1 maand geleden in de meterkast geïnstalleerd. Ik zou de mediabox ontvangen zodat ik een afspraak met Gideon kon maken. Ik heb dus nogsteeds niks ontvangen en vind het allemaal wel extreem lang duren na de afsluiting van het abonnement in december 2022!

Reputatie 6
Badge +2

@Mark101 Mijn oprechte excuses dat je nog niks hebt vernomen, dit is niet de bedoeling. 

Ik ben gelijk in het systeem gedoken om te kijken of er al meer bekend is. Ik zie dat ODF heeft laten weten dat zij verwachten dat de werkzaamheden rond eind maart zijn afgerond. 

Bedoel je hiermee dat de mediabox etc al zijn aangesloten en ik dan eindelijk van mijn nieuw afgesloten abonnement kan genieten? Word mijn oude internet/tv abonnement vanzelf opgezegd dan?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Mark101, daar gaan we wel vanuit! Als je gebruik gemaakt heb van de overstapservice wel, anders dien je je huidige abonnement zelf op te zeggen. 

Reageer