Beantwoord

glasvezel aansluiting rood lampje PON

  • 14 November 2023
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Hallo allemaal,

 

26 oktober jl. is er een monteur langsgeweest van Guidion om te installeren. Sindsdien heb ik een rood lampje branden op de Huawei box in de meterkast

rapportage monteur rg Odido : (Ont opgehangen ( 2 schroeven ) in de meterkast.
klant krijgt geen signaal vanuit de FTU. Andere ONT geprobeerd en nog steeds geen signaal.).
 

Al meerdere keren contact gehad met Odido om dit op te lossen maar tevergeefs. Heb vernomen dat er een opdracht uitgevoerd moet worden door ODF (patchen in de wijkcentrale?). Ik zit al 3 weken zonder internet thuis en al meerdere keren is er een opdracht doorgestuurd naar de backoffice om dit probleem op te lossen maar het gebeurt maar niet. 

Is er misschien iemand in de community die mij kan helpen met het oplossen van dit probleem? Ik zou het erg waarderen aangezien ik al sinds 24 oktober geen internet meer heb thuis.

 

Alvast bedankt,

 

Tufan

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 14 November 2023, 14:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @tufanbalikci, allereerst excuses voor deze ervaring. Dit is zeker niet onze bedoeling. Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat er op dit moment een ticket is doorgezet naar de technische afdeling. Zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen en je contacteren. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Beste @Ishana van Odido , bedankt voor je reactie. 
Dat er een ticket is doorgezet naar de technische afdeling ben ik mee bekend.
 

Ik heb al sinds juni regelmatig contact met Odido om dit probleem op te lossen. Helaas lijkt de urgentie van de zaak niet begrepen te worden door Odido. Ik heb al 3 weken GEEN INTERNET thuis.

Als thuiswerkenden is het onacceptabel om te horen dat de technische afdeling er mee bezig is (al tig keer telefonisch zelfde antwoord gekregen) terwijl ik al maanden regelmatig contact heb en het probleem al maanden bekend is. 
 

Ik word letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Zo amateuristisch.. Zo ellendig. Service noemen ze dit daar bij Odido. Schandalig!!!

 

ps: niks richting jou @Ishana van Odido . Deze reactie is puur gericht naar de afdeling Fiber en de Technische afdeling

Reageer