Beste T-Mobile,
Op 8 december 2022 heb ik een abonnement afgesloten om de overstap te maken naar glasvezel. Vervolgens ben ik opgebeld door jullie dat het door de jaarwisseling wellicht januari zou kunnen worden voordat dit aangesloten zou worden. In de app zag ik dus duidelijk december-januari staan.
Inmiddels zie ik in de MyTmobile app dat dit februari-maart kan worden. Dit betekent nog langer wachten. Daarnaast lees ik dat er geen glasvezel in mijn straat zou liggen. Ik heb al een tijdje voor de deur een groen/blauwe kabel uit de grond steken. De glasvezel ligt dus al in mijn straat.
Vervolgstap zou nu moeten zijn dat er een glasvezel aansluiting in mijn woning komt. Op 23-1 heb ik een update gehad dat men bezig is met het plannen van de werkzaamheden welke partij is hier verantwoordelijk voor en over welke werkzaamheden gaan dit? Met andere woorden is er enig zicht op een datum voor het plaatsen van de glasvezelverbinding in de woning?
Vriendelijke groet!
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel