Glasvezel aansluiting tot aan huis

  • 25 October 2023
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Hoi,

 

Ik zit te denken om de overstap van Ziggo naar Odido te maken. Ik weet dat er glasvezel tot de gevel van het huis ligt maar niet binnen. Hoe gaat het in zijn werk als ik overstap? Regelt Odido dat de aansluiting naar binnen komt? En zitten hier extra kosten aan verbonden? Ik ben benieuwd!

Waqqas 6 maanden geleden

Hallo @PhillMikeHunt 

Na je bestelling zal Odido regelen dat de netwerkbeheerder langskomt om het glasvezel naar binnen te brengen.

Er zijn geen kosten aan verbonden.

Nadat het glasvezel gereed is voor gebruik ontvang je per mail een afsprakentool om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie van de router en mediaconverter.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PhillMikeHunt 

Na je bestelling zal Odido regelen dat de netwerkbeheerder langskomt om het glasvezel naar binnen te brengen.

Er zijn geen kosten aan verbonden.

Nadat het glasvezel gereed is voor gebruik ontvang je per mail een afsprakentool om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie van de router en mediaconverter.

Zou ik dan ook rekening moeten houden met een latere overstapdatum om te zorgen dat ik niet zonder internet kom te zitten? Of is dit iets wat over het algemeen wel binnen een maand mogelijk is te realiseren?

Reputatie 7
Badge +15

@PhillMikeHunt 

Als je kiest voor de overstapservice dan zal Ziggo blijven werken totdat je werkend internet van Odido hebt. De beëindiging bij Ziggo wordt door Odido geregeld :)

Reputatie 7
Badge +14

@PhillMikeHunt

Als je kiest voor de overstapservice dan zal Ziggo blijven werken totdat je werkend internet van Odido hebt. De beëindiging bij Ziggo wordt door Odido geregeld :)

 

Je hebt kans dat er geen overstap service wordt aangeboden omdat de glasvezel nog moet worden aangelegd. In dat geval kun je zelf de Ziggo dienst opzeggen zodra je de afspraakdatum met Guidion hebt gemaakt.

Reageer