Beantwoord

Glasvezel besteld maar nog niet verhuisd, bezorging op nieuw adres rond verhuisdatum?

  • 20 November 2023
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Hallo,

Medio december ga ik verhuizen naar een appartementencomplex. Dit is een nieuwbouw-complex en de opleverdatum is dan ook medio december. Er is mij als huurder verteld dat er glasvezel komt en volgens Odido klopt dit ook. Nu dacht ik: mooi, ik ga alvast een glasvezel-pakket bestellen. Maar ik ga dus pas in december verhuizen en ze zijn nu nog bezig met de bouw. Als afleveradres heb ik mijn toekomstige (nieuwe) adres vermeld, in de hoop dat het ook rond die tijd van de verhuizing wordt geleverd. Echter vroeg ik me, helaas na het bestellen, af of dit ook echt zo is? Ik wil voorkomen dat er zometeen iemand van PostNL midden tussen de bouwvakkers staat, met mij niet aanwezig om het pakket te ontvangen…  Ik kon ook nergens een datum selecteren van wanneer ik het pakket graag wilde hebben. Iemand die me kan helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 November 2023, 22:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Pimvs 

Het pakket wordt verstuurd met DHL, zodra je de tracking code hebt dan kan je het pakket altijd nog laten afleveren bij een DHL punt en daar ophalen.

Reageer