Glasvezel bestelling geplaatst in oktober, nog steeds in de wachtkamer

  • 28 April 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo!

Half oktober heb ik een bestelling geplaatst voor een glasvezel abonnement. Deze zou naar verwachting in week 46 van 2022 gereed zijn. Inmiddels zitten we bijna 5 maanden in 2023 en helaas is de bestelling nog steeds niet afgerond en schuift de status met het verstrijken van een maand steeds weer op. Op dit moment is de verwachting april/mei en over een paar dagen zal dit mei/juni worden. De laatste update dateert van 2 dagen na het plaatsen van mijn bestelling.

Graag zou ik een update willen over de status van de bestelling zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Ertai, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart, ik wil natuurlijk dat je volledig op de hoogte bent van je bestelling. Het gaat hier om een nieuwe glasvezellijn, dit kan soms wat langer duren dan dat we willen. Om je een opheldering te geven over de bestelling, heb ik Fiber aan de mouw getrokken. Zij gaan je opbellen met conrete update over je bestelling! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ertai, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart, ik wil natuurlijk dat je volledig op de hoogte bent van je bestelling. Het gaat hier om een nieuwe glasvezellijn, dit kan soms wat langer duren dan dat we willen. Om je een opheldering te geven over de bestelling, heb ik Fiber aan de mouw getrokken. Zij gaan je opbellen met conrete update over je bestelling! 

Reageer