Eind juni hebben we de sleutel mogen ontvangen van ons nieuwbouwhuis. Deze is opgeleverd met glasvezelkabel in de meterkast. De kabel moest alleen nog even aangesloten worden aan het KPN-kastje. 14 september werd ik gebeld door een monteur die wat tijd vrij had wegens het wegvallen van een afspraak. Helaas kon ik i.v.m. werk niet naar huis. Nog maar even wachten dus. Naar veel heen en weer gebel is uiteindelijk 4 november(!) ein-de-lijk het KPN-kastje opgehangen.
Tot op die dag had ik nog niets vernomen van Guidion. De partij die het gedeelte van T-Mobile zou gaan installeren. Gelukkig kreeg ik die avond een mailtje om een afspraak in te plannen en ze konden 10 november al langskomen.
De dag van installatie is daar. De monteur is netjes om 08.00u aanwezig en doet zijn werk. Maar dan blijkt dat er helaas geen signaal binnenkomt. Vind ik gek, want de buurman met KPN heeft al ruim twee maanden gewoon glasvezel internet. De Guidion monteur belt zijn collega en er wordt een ticket aangemaakt, want zij kunnen helaas niets voor ons betekenen.
24 uur later (vandaag dus). Nog steeds geen internet. De T-Mobile klantenservice vertelt mij dat backoffice dit op moet pakken en dat kan 2-3 werkdagen duren. Ze ziet ook dat de ticket nog open staat en er dus nog niet naar gekeken is. Dat wordt dus volgende week en waarschijnlijk moet er een monteur langskomen wat ook weer lang gaat duren gok ik.
Lang verhaal kort > Eind juni glasvezel abonnement afgesloten. Begin september zijn we daar gaan wonen, nu (half november) nog steeds geen internet. Op z'n zachtst gezegd echt alles behalve tevreden met de services die T-Mobile / KPN momenteel leveren.
Hoe moeilijk kan het allemaal zijn?!
Beste antwoord door Cal van Odido
Bekijk origineel