glasvezel ijsselmonde

  • 20 May 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Ik wacht al bijna een jaar om verbinding te maken! Ik heb vorig jaar augustus internet besteld. Iemand houdt me voor de gek... Heeft iemand anders een soortgelijke situatie?

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @mikoszmichal, sorry dat je nog niks hebt vernomen en heel goed dat je aan de bel trekt, hier ga ik meteen voor je achteraan! Het lijkt erop dat er iets mis gaat met de administratie bij de aannemer. Ik ga direct de glasvezelafdeling voor je informeren en zij gaan hard op de deur kloppen bij de aannemer. 

Ik ga hier mijn tanden voor je in bijten, de bal gaat snel voor je rollen! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mikoszmichal, sorry dat je nog niks hebt vernomen en heel goed dat je aan de bel trekt, hier ga ik meteen voor je achteraan! Het lijkt erop dat er iets mis gaat met de administratie bij de aannemer. Ik ga direct de glasvezelafdeling voor je informeren en zij gaan hard op de deur kloppen bij de aannemer. 

Ik ga hier mijn tanden voor je in bijten, de bal gaat snel voor je rollen! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @mikoszmichal, ik ben druk voor je in de weer geweest en inmiddels is er een kleine update: de glasvezelafdeling gaat ervoor zorgen dat er een nieuwe aanvraag wordt uitgezet bij de aannemer. Ik verwacht dat er deze of komende week meer informatie beschikbaar is.

Ik verwacht dat er een stuk meer zal gebeuren de komende tijd! 

Reageer