Glasvezel installatie niet werkend achtergelaten

  • 16 February 2022
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Dinsdag 8 Februari afspraak met monteur van Guidion voor installatie van glasvezel. Monteur valt onverhoopt uit, kan gebeuren. Nieuwe afspraak vrijdag 11 Februari. Monteur constateert dat patching in pop nog niet is gemaakt maar beschikt echter niet over de juiste glasvezel, kortom niet werkend achter gelaten. Binnen drie werkdagen zou KPN de patching regelen. 

Meerdere keren geschakeld met T-mobile klanten service. De boodschap is dat de opdracht bij KPN uitstaat maar nog niet is opgepakt. Drie werkdagen verstreken maar nog geen update ontvangen. Wat zijn SLA afspraken tussen T-mobile en KPN ? Dat het iets langer duurt ok maar een update zou fijn zijn. 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @imnotsure 

Als de ticket juist is doorgezet dan moet deze uiterlijk vóór aankomende weekend wel opgepakt worden den ik.

Reputatie 6

Hoi @imnotsure, goed dat je contact opneemt. Het spijt mij dat je in de tussentijd nog niets hebt gehoord. Ik wil je laten weten dat het verzoek wel is doorgezet naar de netwerkbeheerder en dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt. Er wordt aan gewerkt!