Glasvezel internet

  • 10 October 2023
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Hallo. Ik wacht sinds augustus (vandaag 10 oktober) op glasvezelinternet van Odido. 1,5 week geleden kwam de installateur de box in huis installeren. Na de installatie zei hij dat ik moest wachten op een telefoontje van de volgende installateur die het modem zou komen aansluiten. Mijn vraag is hoe lang moet ik wachten op de installateur? Volgende maand of langer? Je schrijft alles netjes op de folders en moedigt ze aan, maar als het erop aankomt is er geen contact met jou. Groeten

Waqqas 6 maanden geleden

Hallo @konrad87 

Je ontvangt automatisch een sms/mail van Giidion voor de installatie van de mediaconverter en router zodra het glasvezel gereed is voor gebruik, misschien moet er nog iets buitenshuis gebeuren.

Wat is de status in je Odido account?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @konrad87 

Je ontvangt automatisch een sms/mail van Giidion voor de installatie van de mediaconverter en router zodra het glasvezel gereed is voor gebruik, misschien moet er nog iets buitenshuis gebeuren.

Wat is de status in je Odido account?

Hallo @konrad87 

Je ontvangt automatisch een sms/mail van Giidion voor de installatie van de mediaconverter en router zodra het glasvezel gereed is voor gebruik, misschien moet er nog iets buitenshuis gebeuren.

Wat is de status in je Odido account?

Abonnement in oplevering

 

Reageer