Beantwoord

Glasvezel internet bestellen

  • 23 October 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik wil overstappen met mijn internet naar odido.

Sinds bijna maand ik heb problemen met verbinding in mijn telefoon (andere topic) en door deze ga ik overstappen naar andere provider... Ik verwacht niet dat Odido ga excuses aanbieden en helemaal niet dat krijg ik geld terug als ik kan mijn telefoon zo lang niet gebruiken maar ja... Dat is iets anders.

 

Ik wil nu overstappen naar odido met mijn internet thuis. En als eerst ik heb een vraag - als ik kan mijn internet thuis niet gebruiken omdat Tmobile zo slecht geworden, hoe veel tijd heb ik om weer naar andere provider te gaan? Ik ga zeker niet betalen voor niets…

 

Tweede vraag. Ik heb overstap service al besteld maar ik moet informatie over mijn huidige provider doorgeven. Helemaal goed maar link van email en sms werkt het niet......

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 October 2023, 17:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Encoresin 

Zodra alles is geïnstalleerd dan heb je een bedenktijd van 14 dagen dus je kan de verbinding 14 dagen testen.

Zie je niks in je Odido account over gegevens van je huidige provider doorgeven?

Hallo @Encoresin 

Zodra alles is geïnstalleerd dan heb je een bedenktijd van 14 dagen dus je kan de verbinding 14 dagen testen.

Zie je niks in je Odido account over gegevens van je huidige provider doorgeven?

 

1. Bedankt.

2. Nee. Als ga ik ergens waar waarschijnlijk mog ik deze info vinden staat - 'deze pagina staat op slot' of zo. En van link 'Sorry! Wij kunnen de pagina niet vinden.'

Reageer