Glasvezel mogelijk maar geen kabel op adres

  • 16 November 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo  Hallo , 

Ik heb een paar maanden geleden een poging gedaan om over te stappen naar Tmobile Thuis. 

Had de postcode check gedaan en er werd beweerd dat er glasvezel aanwezig zou zijn op mijn adres,  

Ik heb ook met mijn woningbouw gesproken , en hun vertelden mij dat er jaren geleden een lijn was aangelegd op projectbasis (dat waren hun exacte woorden ) en ze vertelden ook dat die nooit was onderhouden en volgens hun onbruikbaar ,   de exacte plaats van de kabel wisten hun ook niet (de woningbouw)   

 

Dus toen kwam een ingehuurde partij van tmobile die het glasvezel aanlegd , ondanks de informatie wisten hun steeds alles zogenaamd beter ,   Ze waren een paar uur bezig hier voor mijn deur ,een tijd geleden was onze tuin ook opnieuw betegeld, 

 alle vers gesneden stenen van ons waren na hun bezoekje naar  de maan (of niet meer zo vers gesneden meer en vies)

Maar daar gaat het nu het minste om ,   

 

  Deze mensen waren uren bezig met graven ,  maar vonden maar geen kabel , daarna beweerde deze mensen dat er een kabel misschien al in ons huis zat ,  wat dus helemaal niet klopte , want wij weten alle plekken hier in huis aan te wijzen Waar er wat binnen komt en waar niet ,  Dat weten we omdat we al heel wat jaren in dit huis wonen en ook een renovatie hebben meegemaakt  en dus het huis kennen in een lege staat ,      maar ja deze mensen hielden stand dat wij zo een kabel in onze huis zouden hebben , ze beweerden ook alles beter te weten ,

 

    Het enigste wat  ze hebben gedaan is  onze voortuin + huis helemaal vies gemaakt met hun zand en hun vieze schoenen ,     En een ruzie hadden veroorzaakt toen tussen mij en mijn moeder, vanwege alle viezigheid op de grond  .

 

Maar ja los van dit alles   stoort het mij nog steeds dat er zogenaamd op mijn adres glasvezel aanwezig is volgens de crap-website van tmobile , Ik droom  echt van een glasvezel verbinding met zijn snelle upload , maar in mijn geval is het jammer genoeg te mooi om waar te zijn , en  moeten we weer eens een jaar XXXX genoegen nemen met ziggo en zijn slakken-upload snelheid ,    :(   Wat een XXXX ………………….

 

 

Dus waar slaat het nou op dat jullie postcode-check beweerd dat wij glasvezel kunnen hebben hier

???????

 

want het is gewoon een illusie op dit adres 

 

Moderator edit - scheldwoorden verwijderd: het is absoluut niet toegestaan om scheldwoorden of andere kwetsende termen te gebruiken op de Community. We snappen jouw frustratie zeker, maar houd het netjes. Neem voor alle ins en outs onze Huisregels nog een keer door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Jason van Odido 1 jaar geleden

Goedemiddag @HalloYooo, welkom op de Community, slim dat je jouw verhaal hier doet, zo kunnen we controleren wat er precies aan de hand is met de Glasvezel oplevering! 🙋‍♂️

Ik heb jouw situatie aandachtig bekeken en heb aan de “achterkant” in onze beschikbaarheidschecker gekeken wat de status van oplevering is: momenteel biedt T-Mobile de optie voor een glasvezelabonnement aan op het KPN-netwerk tot een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Onze postcodechecker op de website biedt de optie voor Glasvezel aan zodra er aanleg is of gepland is in jouw wijk. Dat er nog geen vezel naar binnengetrokken is, heeft geen invloed op het aanbod - dat zou enkel het geval zijn wanneer er nog überhaupt geen sprake is van een glasvezelnetwerk in de wijk/regio. 

Kan het zijn dat jouw woning opgesplitst is geweest waardoor een ander aansluitadres gekoppeld is aan de aansluiting? Ligt er ergens in de straat wel een kabel? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @HalloYooo,

Wat een vervelend verhaal beschrijf je hierboven. Ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wil maken van een glasvezel verbinding, maar helaas lijkt het in deze casus niet helemaal naar tevredenheid te verlopen.

Normaal gesproken is de postcode check (bijna altijd) leidend bij het aanvragen van een nieuwe dienst, maar omdat je aangaf dat de opstartfase niet helemaal vlekkeloos is verlopen ga ik proberen om een moderator te wijzen op je melding en je verhaal. Ik kan alleen geen uitspraak doen wanneer de moderators met je melding aan de slag gaan. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @HalloYooo, welkom op de Community, slim dat je jouw verhaal hier doet, zo kunnen we controleren wat er precies aan de hand is met de Glasvezel oplevering! 🙋‍♂️

Ik heb jouw situatie aandachtig bekeken en heb aan de “achterkant” in onze beschikbaarheidschecker gekeken wat de status van oplevering is: momenteel biedt T-Mobile de optie voor een glasvezelabonnement aan op het KPN-netwerk tot een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Onze postcodechecker op de website biedt de optie voor Glasvezel aan zodra er aanleg is of gepland is in jouw wijk. Dat er nog geen vezel naar binnengetrokken is, heeft geen invloed op het aanbod - dat zou enkel het geval zijn wanneer er nog überhaupt geen sprake is van een glasvezelnetwerk in de wijk/regio. 

Kan het zijn dat jouw woning opgesplitst is geweest waardoor een ander aansluitadres gekoppeld is aan de aansluiting? Ligt er ergens in de straat wel een kabel? 

Reageer