Glasvezel na twee bezoeken nog niet werkend

  • 25 October 2023
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Een aantal maanden geleden heb ik glasvezel besteld. De glasvezelkabel is +/- een halve maand geleden ook door Open Dutch Fiber naar mijn meterkast getrokken. Een week later kwam de monteur van Odido langs, maar die lukte het niet om mijn internet aan de praat te krijgen. Er kwam geen signaal binnen. Dit lag volgens hem aan de glasvezelkabel. Dit is daarom weer uitgezet bij (ik denk) Open Dutch Fiber.

 

Gisteren is er iemand langsgeweest om het glasvezelsignaal te controleren (niet Open Dutch Fiber, maar een andere partij). Die had “iets gelast” en staan “patchen met zijn collega”. Bij dit ‘patchen’ was het signaal ook zichtbaar voor zijn collega (weet niet precies wat dit allemaal in hield). In zijn optiek lag het dus niet aan de glasvezelverbinding. Na deze afspraak kon ik weer een afspraak maken met een monteur van Odido. Deze is zojuist langsgeweest, maar die geeft weer aan dat het niet aan de apparatuur/Odido kan liggen. De oorzaak zou weer bij de glasvezelverbinding gezocht moeten worden.

 

Inmiddels heb ik nu vier verschillende mensen over de vloer gehad en het probleem is nog steeds niet verholpen. Daarbij is er ook geen zicht op een oplossing. Ook wijzen beide partijen naar elkaar.

 

Zou iemand dit probleem integraal op kunnen pakken? 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hoi @Dirk-88, welkom op onze Community!

Dat is niet de vlekkeloze start die we voor ogen hebben. Het lijkt inderdaad langs elkaar heen te gaan. Ik heb een ticket voor je aangemaakt met prioriteit. Daar heb ik alle informatie zo zorgvuldig mogelijk aangegeven. We gaan het voor je onderzoeken en als we meer informatie hierover hebben wordt er contact met je opgenomen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Dirk-88, welkom op onze Community!

Dat is niet de vlekkeloze start die we voor ogen hebben. Het lijkt inderdaad langs elkaar heen te gaan. Ik heb een ticket voor je aangemaakt met prioriteit. Daar heb ik alle informatie zo zorgvuldig mogelijk aangegeven. We gaan het voor je onderzoeken en als we meer informatie hierover hebben wordt er contact met je opgenomen! 

Reageer