Wat heb ik nu al spijt van het in zee gaan met t-mobile. Al sinds november liggen de glasvezel kabels in de grond en heb ik me aangemeld. Jullie bevelen ook gewoon doodleuk een overstapservice aan die per eind december alles bij ziggo heeft opgezegd. Daarna radiostilte. Zoek het dus zelf maar uit. Na zelf weer bellen, moest ik Volkert Wessel contacteren. Zij doen weer niet de portiekwoningen, dat hebben zij weer uitbesteed. Dit is toch geen normale gang van zaken dat ik hier als consument met 3 organisaties van doen heb om internet geregeld te krijgen? Ondertussen kan ik voor de 2e keer naar ziggo om verlenging aan te vragen van mijn abbo.
ik wil graag weten wanneer er nu zicht is op installatie, mocht dit er niet zijn, wil ik bij deze het abonnement ontbinden. Er is geen Service geleverd, en de bedenktijd die jullie slim na “14 dagen “ hebben laten verlopen, is feitelijk niet nog begonnen. Zou ook fijn zijn als je gewoon eens telefonisch een persoon zou kunnen spreken ipv alles via de app, ik heb alles ook al 3 keer moeten uitleggen op Facebook messenger
ik hoor het graag.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel