Glasvezel Zaandijk

  • 18 April 2024
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Hoi

We hebben sinds vorig jaar glasvezel in de straat liggen en sinds november een aansluiting in huis.

we hebben ook al sinds die tijd het installatie pakket  in huis.

We zouden eerst in December en daarna januari en etc, worden aangesloten op de wijkcentrale.

tot op heden hebben wij hier nog niets van gehoord. ik heb diverse telefoon gesprekken gehad en we zouden afgelopen maand eindelijk op wijkcentrale worden aangesloten maar nee dus nog steeds niet.

ik had ook al bericht gehad van ziggo dat de overstap geannuleerd is maar dit heb ik niet gedaan en dat wil ik ook niet. ik vindt het een beetje verwarrend worden over het hoe of wat

Teresa van Odido 12 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Hidde k 

Allereerst mijn excuses voor de verwarring en het lange wachten, dat is niet de bedoeling. Ik snap goed dat je graag van Glasvezel wil genieten, ik duik direct het systeem in om voor je uit te zoeken hoe het precies zit! 

Allereerst heb ik gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de Fiber afdeling met de vraag of zij contact op kunnen nemen met de (externe) netwerkbeheerder om meer duidelijkheid te scheppen over de planning. Zodra zij meer weten, wordt er gelijk contact met je opgenomen! 

Betreft de Overstapservice, ik zie inderdaad dat dit dossier is geannuleerd. Ik heb gelijk gekeken of ik dit nog kan aanpassen, maar dit is niet meer mogelijk, sorry hiervoor.  Je kunt het beste het abonnement bij Ziggo opzeggen als de binnenshuis installatie bij ons gereed is. 

Om te voorkomen dat je met dubbele kosten zit, zorg ik er voor dat je de abonnementskosten van de eerste maand bij ons vergoed krijgt. Wil je mij tegen die tijd een seintje geven, zodat ik dit voor je in gang kan zetten? Ik maak het dan meteen in orde! 😊

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, trek dan gelijk aan de bel. Ik sta altijd klaar om verder te helpen. 

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Hidde k 

Allereerst mijn excuses voor de verwarring en het lange wachten, dat is niet de bedoeling. Ik snap goed dat je graag van Glasvezel wil genieten, ik duik direct het systeem in om voor je uit te zoeken hoe het precies zit! 

Allereerst heb ik gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de Fiber afdeling met de vraag of zij contact op kunnen nemen met de (externe) netwerkbeheerder om meer duidelijkheid te scheppen over de planning. Zodra zij meer weten, wordt er gelijk contact met je opgenomen! 

Betreft de Overstapservice, ik zie inderdaad dat dit dossier is geannuleerd. Ik heb gelijk gekeken of ik dit nog kan aanpassen, maar dit is niet meer mogelijk, sorry hiervoor.  Je kunt het beste het abonnement bij Ziggo opzeggen als de binnenshuis installatie bij ons gereed is. 

Om te voorkomen dat je met dubbele kosten zit, zorg ik er voor dat je de abonnementskosten van de eerste maand bij ons vergoed krijgt. Wil je mij tegen die tijd een seintje geven, zodat ik dit voor je in gang kan zetten? Ik maak het dan meteen in orde! 😊

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, trek dan gelijk aan de bel. Ik sta altijd klaar om verder te helpen. 

 

 

Reageer