Beantwoord

Glasvezel zelf installeren. Guidion onbereikbaar.

  • 13 October 2023
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Aankomende dinsdag wordt hier de glasvezelaansluiting in de meterkast geplaatst. Inmiddels heb ik van jullie ook de doos met het hele pretpakket ontvangen. Omdat ik ook nog een opzegtermijn heb bij zegge wil ik graag wat duidelijkheid over de leverdatum. Die kon de klanten service niet geven en ik werd ik gevraagd om Guidion te bellen. Kreeg een wachtmuziekje en toen het onderstaande op mijn scherm stond heb ik het maar opgegeven. Lekker visite kaartje is dat voor jullie klanten! Na wat reviews te lezen zie ik al waar het heen gaat met dit bedrijf dus ik twijfel een beetje of ik mijn bestelling moet laten door gaan. Daarom 2 vragen:

1. Kan/mag ik de verbinding gewoon zelf installeren?
2. Ben ik bij storingen (ook) afhankelijk van dit bedrijf?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 October 2023, 14:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rob83 

Zodra het glasvezel bij jou is geïnstalleerd en gereed voor gebruik is dan ontvang je een online afsprakentool om een afspraak te maken met een Guidion monteur.

De datum die je kiest is dan ook meteen de installatiedag. Bij storingen zal Guidion ook ingeschakeld worden.

Verder wordt glasvezel altijd door een monteur geïnstalleerd, bovendien meldt de monteur de verbinding achteraf aan zodat ook administratief alles klopt.

Reageer