Glasvezelaansluiting en vrijgave wijcentrale

  • 24 January 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Graag zou ik willen informeren wanneer de wijkcentrale voor het glasvezelnetwerk EINDELIJK wordt vrijgegeven voor de postcode 5935.

 

In mei 2022 wordt het “grote nieuws” gedeeld dat T-Mobile een glasvezelnetwerk gaat aanleggen in onze regio, met een aanbieding voor een nieuwe abonnement. In goede hoop hebben wij toen al een overstapservice aangevraagd en onze mobiele abonnementen overgezet. T-mobile heeft ons toen ook direct een nieuwe modem toegestuurd.

 

In november 2022 zijn de kabels gelegd en in februari 2023 kwam er een monteur de aansluiting maken in de meterkast. Tot dusver het goede nieuws. Verdere aansluiting met het modem kon pas worden gedaan zodra de wijkcentrale is vrijgegeven. Dat stond gepland voor july 2023. Vervolgens werd dat september 2023. Of nee, maak daar maar oktober 2023 van. 

 

Inmiddels zijn we beland in het jaar 2024 en zit het modem van T-mobile nog steeds in de doos. Wij hebben tot op heden geen enkele berichtgeving meer mogen ontvangen over de status van het glasvezelnetwerk. Contact via e-mail wordt niet beantwoord. Contact via de chat is vóór 08:00 uur niet mogelijk, en ná 08:02 uur zijn de medewerkers constant bezet. 

 

Dus nogmaals, wat is de status van het glasvezelnetwerk?
En wanneer wordt de wijkcentrale vrijgegeven zodat we verder kunnen?

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Mike10 

Ik begrijp goed dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je Glasvezel aansluiten. Ik zoek dan ook graag voor je uit wat de status is, maar ik kan dit niet inzien op alleen de postcode. Wil je jou Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, willen toevoegen aan je Community account? Laat je het mij weten als je zo ver bent? Ik ga dan direct voor je aan de slag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Mike10 

Ik begrijp goed dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je Glasvezel aansluiten. Ik zoek dan ook graag voor je uit wat de status is, maar ik kan dit niet inzien op alleen de postcode. Wil je jou Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, willen toevoegen aan je Community account? Laat je het mij weten als je zo ver bent? Ik ga dan direct voor je aan de slag!

Welkom op onze Community! @Mike10 

Ik begrijp goed dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je Glasvezel aansluiten. Ik zoek dan ook graag voor je uit wat de status is, maar ik kan dit niet inzien op alleen de postcode. Wil je jou Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, willen toevoegen aan je Community account? Laat je het mij weten als je zo ver bent? Ik ga dan direct voor je aan de slag!

 

Goedemorgen. Klantnummer betreft: 121406434

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mike10, fijn dat je hierop terugkomt! Heel graag was ik meteen in je dossier gedoken om de stand van zaken wat betreft de oplevering na te kijken, alleen kan ik met het nummer dat je hebt doorgegeven geen dossier vinden. Een klantnummer lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Graag raad ik je ook aan om het klantnummer toe te voegen aan je profiel. Door het hier te posten in een openbaar topic kunnen kwaadwilligen er mogelijk misbruik van maken. Omdat je nu een nummer hebt gepost waaraan niks gekoppeld is heb ik het nummer niet verwijderd.

Hopelijk kunnen wij je snel verder helpen, ik geef je graag een duidelijk antwoord over je oplevering!

Reageer