Beantwoord

Glasvezelabo niet toe te voegen aan MyT-Mobile

  • 1 February 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 1

Mijn eerste bestelling van Glasvezel was vrijwel direct zichtbaar in My T-Mobile. Deze is echter door ons geannuleerd (werd ook keurig vermeld in My T-Mobile).

Een nieuwe aanvraag van Glasvezel is echter niet toe te voegen aan My T-Mobile (melding: geen gegevens bekend). Waarschijnlijk komt dit doordat het nieuwe abonnement nog niet is gekoppeld aan mijn My T-Mobile-account (lees: e-mailadres)? In de eerste overeenkomst stond deze namelijk keurig vermeld, maar in de tweede overeenkomst is dit vakje leeg gelaten.

Kan iemand van T-Mobile dit euvel graag verhelpen?

icon

Beste antwoord door asritmeester 2 February 2023, 14:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 1

Inmiddels opgelost door een medewerker van T-Mobile. Dank daarvoor. Hier mag een slotje op.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @asritmeester, wat super om te horen dat het is opgelost! Hierbij sluit ik het topic. Nog een prettige dag!