glasvezelapparatuur nog niet binnen

  • 14 December 2023
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

hoi, de glasvezellijn is aangelegd. Dinsdag 26 december a.s. (2e Kerstdag) komt Guideon de dingen installeren. Ik heb alleen nog niks ontvangen en gezien deze drukke Postbezorgdagen, ben ik bang dat het te laat komt. Telefonisch weet niemand iets. Dus vraag ik het hier maar|!!

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Louanna42, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee. Wat moet je precies van ons ontvangen? Dan kijk ik het voor je na. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Louanna42, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee. Wat moet je precies van ons ontvangen? Dan kijk ik het voor je na. 

Dank voor je reactie. Glasvezel is aangelegd, van buiten naar binnen kabel, dan op de muur een wit kastje gemaakt door de jongens. KPNM heeft later er een zwart kastje op en omheen geplaatst met een rode/oranje kabel eruit en in stopkontakt gestopt. nu branden daar 2 blauwe lichtjes in. Nu zou Guideon komen om iets te monteren, TVheb ik niet. dus iets anders; maar dat heb ik nog niet binnen en Guideon komt de 26e. Ik heb een Zyxel T-50 modem. Er werd gezegd 10 dagen van tevoren wordt gestuurd; nu dit is voorbij. Dus wat??

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Louanna42, goed om te weten! Ik heb het meteen nagekeken en het modem dat je hebt is perfect voor een Glasvezelaansluiting. Wel moet er nog een Glasvezelkastje aangestuurd worden. Dit zal ik meteen voor je doorzetten! Groetjes, Ishana

Hoi @Louanna42, goed om te weten! Ik heb het meteen nagekeken en het modem dat je hebt is perfect voor een Glasvezelaansluiting. Wel moet er nog een Glasvezelkastje aangestuurd worden. Dit zal ik meteen voor je doorzetten! Groetjes, Ishana

Hartelijk bedankt hoor! Groetjes, Yvonne

Reageer