Beantwoord

guidion installeert geen internet

  • 29 December 2022
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Als vrijwilliger help ik een Oekraïns gezin om een aansluiting op het op internet te maken. Dat lukt echter niet omdat:

  • de guidion monteur niet komt opdagen
  • vervolgens niet regeert op berichten
  • uiteindelijk na contact met guidion er wel iemand komt
  • die zegt dat er iets niet in orde is (niet wat er dan aan de hand is)
  • zegt dat hij contact opneemt om het probleem op te lossen
  • dat vervolgens niet doet
  • via de mail nu wordt beweerd dat er geen signaal op het adres is. Een adres waar tot voor kort iemand woonde met 10 jaar probleemloos internet

Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf, Het gezin woont daar sinds 15 november 2022 en de internetaansluiting is er nog steeds niet. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 29 December 2022, 14:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Piet van Dijk, bedankt voor dit topic en mooi om te lezen dat je hiermee helpt! Dit gaat zeker niet zoals wij de oplevering voor ogen hebben. Het zou kunnen dat de monteur vast heeft moeten stellen dat er geen signaal op de lijn staat, dit heeft niets te maken met de internetverbinding die hiervoor actief was. Wij dienen hiervoor aan te kloppen bij de netwerkbeheerder op dit adres om de activatie alsnog uitvoeren. Hebben we eenmaal groen licht dan kunnen wij vervolgens onze verbinding leveren. Ik wil graag checken hoe het ervoor staat voor dit gezin. Zou je mij een privébericht willen sturen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer op het contract? Dankjewel!

Dank voor het antwoord. In plaats van 6 weken gewacht te hebben op uiteindelijk geen installatie hebben ze nu een aansluiting via Ziggo binnen 2 werkdagen gekregen. Jullie zouden eens goed naar de non-prestaties van jullie installateur moeten kijken. Het lijkt werkelijk nergens op. 

Reputatie 7

Hi @Piet van Dijk, merci voor de terugkoppeling! Ik had heel graag een andere wending gelezen, maar ik ben blij om te lezen dat het gezin dat je helpt nu van internet kan genieten. Heel attent dat je ze hier mee hebt geholpen en nogmaals excuses dat het niet zo is gelopen als we hadden gehoopt. 

Reageer