Beantwoord

Hoe kom ik van Odido af?

  • 9 November 2023
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Na veel gedoe rondom communicatie en mislukte poging me aan te sluiten wil ik graag snel van mijn overeenkomst af met deze Odido.

Ik kom van Tweak en wil nu eerst rustig uit gaan kijken naar een fatsoenlijke provider. Op 19 oktober heb ik de aanvraag gedaan en wil je ellende lezen zie dan mijn andere topic.

Maar voor nu wil ik niets meer met Odido en de doos met inhoud die ik heb gekregen moet hier ook weg. Ik heb Tweak gevraagd om mijn abonnement in de lucht te houden en dat ik daar nog kan blijven totdat deze daadwerkelijk stopt of dat ik een fatsoenlijke provider heb gevonden.

Ik kan geen gebruik maken van herroeping gezien de periode maar ik heb geen schuld aan de problemen die Odido heeft en waar ik nu de dupe van word. Noch heb ik schuld aan de belabberde klantenservice. 

icon

Beste antwoord door eric 9 November 2023, 22:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je hebt al een topic hierover lopen. Het is niet handig dat je et weer 1 start. Wacht even een moderator af.

Je hebt al een topic hierover lopen. Het is niet handig dat je et weer 1 start. Wacht even een moderator af.

Topic van het hele gedoe ja. Ik wil graag van Odido af en daar gaat deze topic over.

Dus alleen instructies waar die doos heen moet en bevestiging dat alles weer bij het oude blijft. Voor de rest hoef ik verder geen communicatie meer.