na 48 min in de wacht gezeten te hebben hoop ik da jullie ons kunnen helpen.
Wij zijn overgestapt van KPN naar T-Mobile...
Nu kregen we een afspraak melding van Guidon voor op 3november.
Maar ik had afgesproken op 1 november (speciaal voor gebeld of dat goed ging)
Nu zouden ze erachteraan gaan en even bellen en zouden ze vandaag (donderdag) op terugkomen.
Niks te horen gekregen dus belde zelf maar (48 min moeten wachten voordat ik iemand te pakken kreeg).
Word er me nu even doodleuk verteld dat de 1e datum 6 november word.......
En dat het gesprek met onze collega niet genoteerd is.....
Dus 5 dagen geen internet? Hoe gaan jullie dat oplossen nu dan?
Dat ik maar even KPN moet bellen voor 5 dagen langer...
Is jullie overstapservice.... ik wil jij jullie niet bij KPN.
Nou gaan ze morgen weer bellen maar de datum loopt maar door... nu is het 5 dagen, morgen is het een week.
Goede overstapservice T-Mobile!!!!! :@:@:@:@
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel