huis aan huis verkoop

  • 27 November 2023
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Er komen twee jongere verkopers aan de deur om een glasvezelaansluiting te verkopen. Nadat mijn vrouw aangeeft geen interesse te hebben gaat de ene jongen expres keihard en continu bellen en begint mijn vrouw uit te schelden. 

Ik ben hier niet van gediend en zeg dan ook komende maand mijn mobiele abonnementen op. 

Jason van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Paulus62, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Laat ik beginnen met mijn oprechte excuses aan te bieden aan jou en je vrouw. Schandalig hoe jullie aan de deur behandeld zijn. Ik vind dit dermate kwalijk dat ik precies wil laten uitvogelen wie deze beide verkopers geweest zijn. Kun je me vertellen in welke regio of postcode (cijfers zijn genoeg) je woont, alsjeblieft? Dan start ik een grootschalig onderzoek en zal ik via onze contactpersonen bij FIber Sales jouw verhaal als voorbeeld aanreiken zodat er feedback kan worden ingediend. 

Ik schaam me voor deze schofterige vertoning en wil me bij deze nogmaals namens Odido verontschuldigen. 

Kun je morgen een berichtje plaatsen met jouw antwoord? Dan zend ik het meteen richting de juiste afdeling!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Paulus62, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Laat ik beginnen met mijn oprechte excuses aan te bieden aan jou en je vrouw. Schandalig hoe jullie aan de deur behandeld zijn. Ik vind dit dermate kwalijk dat ik precies wil laten uitvogelen wie deze beide verkopers geweest zijn. Kun je me vertellen in welke regio of postcode (cijfers zijn genoeg) je woont, alsjeblieft? Dan start ik een grootschalig onderzoek en zal ik via onze contactpersonen bij FIber Sales jouw verhaal als voorbeeld aanreiken zodat er feedback kan worden ingediend. 

Ik schaam me voor deze schofterige vertoning en wil me bij deze nogmaals namens Odido verontschuldigen. 

Kun je morgen een berichtje plaatsen met jouw antwoord? Dan zend ik het meteen richting de juiste afdeling!

Hoi ,dank voor je antwoord

Het is 2574 

Reputatie 7
Badge +16

@Paulus62 Het is gemeld bij de verkopende partij. Sorry nogmaals en ik hoop dat het hiermee afgedaan is!

Reageer