Beantwoord

Ik wacht sinds 1 september op glasvezel

  • 11 November 2022
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

1 september 2022 besteld, zou in week 36 worden opgeleverd. Diverse malen gebeld, maar geen duidelijkheid kunnen krijgen waar het blijft hangen. Eindhoven centrum. Laatste statusupdate op de website is van 5 september: wacht op netwerkbeheerder.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 November 2022, 15:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jan4b, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Je wacht inderdaad al enige tijd op een nieuwe update en daar heb je zeer zeker recht op. Daarom heb ik zojuist onze collega's van het Fiber-team aan de mouw getrokken en gevraagd om jou zo snel mogelijk te bellen met een zinvolle statusupdate. 

Ik verwacht dat je uiterlijk woensdag een belletje zult ontvangen. Mag ik je vragen om de update daarna met ons te delen in dit topic? Bedankt alvast en veel succes met de oplevering!

Helaas. Geen belletje, geen update van de status (zie screenshot).

Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben. Ik zou graag over een hogere uploadcapaciteit beschikken vanwege thuiswerk, en T-mobile is de enige die dat op mijn adres zou kunnen leveren.

Maar als dat niet gerealiseerd kan gaan worden zou ik dat ook graag zo spoedig mogelijk willen weten. Ook een negatief antwoord is een antwoord, dan is er tenminste duidelijkheid.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @jan4b, mijn oprechte excuses. Ik heb de desbetreffende afdeling meteen aan de mouw getrokken, dit is niet de bedoeling. Ze zullen je vandaag of maandag bellen en anders ontvang ik een update die ik dan rechtstreeks met jou kan delen. Ik zit er bovenop!

Het is inmiddels pakweg een jaar geleden. Er is nog steeds niks gebeurd. De VVE van onze flat krijgt ook steeds geen antwoord van hun contactpersoon. Laat men een ongemakkelijk stuk hoogbouw liever links liggen?

Reageer