Beantwoord

Inloggen My T-Mobile lukt niet!

  • 22 August 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Zojuist een nieuw abonnement internet + tv thuis afgesloten. Bevestigingsmail ontvangen met daarin een link om een account aan te maken en daarin de overstapservice vragen te beantwoorden. Account aangemaakt maar inloggen is niet mogelijk, blijf de melding krijgen dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet juist is. Meerdere malen nu geprobeerd en ook een nieuwe link aangevraagd en account aangemaakt met ander wachtwoord. Steeds hetzelfde probleem. Hoop dat dit geen voorbode is wat ik kan gaan verwachten bij mijn nieuwe abonnement bij T-Mobile. Wachtwoord vergeten optie werkt ook niet omdat ik dan de melding krijg dat het mailadres niet bekend is. Als ik een nieuwe account aanmaken wil krijg ik een foutmelding “403 Forbidden”

icon

Beste antwoord door KM110461 23 August 2023, 06:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @KM110461, fijn dat je hier melding van maakt, dit is absoluut voor je op te lossen! Zoals je wellicht hebt gemerkt heb ik zojuist getest of ik een nieuw account voor je aan kan maken. Het email adres dat je momenteel gebruikt om op de Community in te loggen staat namelijk nog niet geregistreerd bij een My T-Mobile Thuis account. Zou je daarom kunnen proberen om een nieuw account aan te maken, zo mogelijk via een incognito venster of een ander apparaat als je tegen de error aanloopt: My T-Mobile account aanmaken. Mocht je op meerdere apparaten tegen de foutmelding aanlopen, zou je dan graag een screenshot daarvan hier kunnen posten?

Ik weet zeker dat dit snel voor je op te lossen is! 🙂

Hoi @Cal ,

het is gelukt, ik kan mij inloggen maar ik kan de voortgang van de overstap niet zien. 🤔

Ik heb er gisteren wel een ordernummer ontvangen. 

Mod edit:

Hoi @KM110461, fijn dat je hier melding van maakt, dit is absoluut voor je op te lossen! Zoals je wellicht hebt gemerkt heb ik zojuist getest of ik een nieuw account voor je aan kan maken. Het email adres dat je momenteel gebruikt om op de Community in te loggen staat namelijk nog niet geregistreerd bij een My T-Mobile Thuis account. Zou je daarom kunnen proberen om een nieuw account aan te maken, zo mogelijk via een incognito venster of een ander apparaat als je tegen de error aanloopt: My T-Mobile account aanmaken. Mocht je op meerdere apparaten tegen de foutmelding aanlopen, zou je dan graag een screenshot daarvan hier kunnen posten?

Ik weet zeker dat dit snel voor je op te lossen is! 🙂

Goedemorgen @Cal,

vanmorgen is het gelukt om het abonnement te koppelen, dus nu kan ik alles zien. 😊 

Reageer