Beantwoord

Installatie Tmobile thuis

  • 6 November 2022
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Ik wil mm modem aansluiten. De handleiding geeft 3 opties (vaste aansluiting, ministekker of wandcontactdoos) maar ik lijk een vierde te hebben. Een uitgang met een ronde stekker. Er zit ook wel een wandcontactdoos, maar datbis volgens mij van heel ouderwetse vaste telefoonaansluiting. Heb het voor de zekerheid geprobeerd maar geeft idd geen signaal. Iemand tips?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 November 2022, 11:00

Bekijk origineel

6 reacties

Via deze link kunt u de instructies volgen.

Is de aansluiting anders maak even een foto en plaats het hier.

Link:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/bestelling/installeren/installatieinstructie

 

Dat is kabel aansluiting.

Volg de handleiding door mijn aangegeven link.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @K a r e n n n 

Bovenstaande is een aansluiting voor COAX en die gebruikt T-Mobile niet. Je moet dan volgens mij bij de telefoon aansluiting zijn, je kan hem openschroeven om te kijken of alles juist is aangesloten. Rood en blauw horen aangesloten te zijn maar je kan ook oranje en wit proberen.

Heb je verder niks anders van onderstaande in de meterkast, woonkamer of ergens anders?

 

Ja er zit ook een telefoonaansluiting naast. Waar vroeger de vaste telefoon over ging. Die heb ik wel geprobeerd, maar dan krijg ik geen goede internet verbinding. (Het wereld bol lampje moet gaan branden en dat gebeurde niet. Ik volgde de stap voor stap instructies en ook na uitzetten en resetten geen brandend wereldbol lampje.

Superbedankt voor jullie reacties trouwens!

Reputatie 7
Badge +15

@K a r e n n n

Je hebt de 2de van rechts zoals op bovenstaande? En één van de andere is er niet in de meterkast of ergens anders?

Die aansluiting (2de van rechts) zou je dan eens kunnen openschroeven en kijken of alles juist is aangesloten en anders de 2de aderpaar proberen. Je kan een foto van de bedrading plaatsen als je het niet snapt.

Je hebt ook een sms ontvangen dat je verbinding actief is?

Reageer