Beantwoord

Installatie was gisteren, nog steeds geen internet

  • 13 July 2022
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

 

Gisteren is er een monteur langsgeweest om het T54 modem te installeren in de nieuwbouwwoning waar ik vandaag heen verhuis. Hij gaf aan dat hij op afstand zou kijken of hij het rood brandende lampje (het wereldbolletje) groen zou kunnen krijgen. Dit is hem helaas niet gelukt. Vanochtend werd ik gebeld door KPN (?) dat ze een monteur sturen om de verbinding te herstellen.

 

Ik werk vanuit huis, heb een xbox die alleen werkt met internet en heb voor dit alles een verbinding nodig. Helaas heb ik maar een aantal gb over, dus een hotspot maken wordt lastig. T-mobile is niet te bereiken via chat, en ook niet via bellen (ik wordt opgehangen voordat ik mijn postcode door kan geven).

 

Wat moet ik doen?

 

Groeten, 

 

Jim

icon

Beste antwoord door JiJeWoW 13 July 2022, 11:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als KPN heeft gebelt voor een afspraak, dan zijn er nog werkzaamheden die buitenshuis moeten plaatsvinden, bijvoorbeeld in de wijkcentrale. Zodra die werkzaamheden zijn afgerond kun je het modem/router opnieuw opstarten en zou de verbinding moeten werken.

Reputatie 2

Ik heb contact gekregen met TMobile. Tot de monteur het opgelost heeft kan ik met m'n telefoon een hotspot maken. Bedankt voor de hulp en goed opgelost tmobile!

 

Groetjes 

Reputatie 7

Hoi @JiJeWoW,

Fijn om te horen dat er zo snel al een oplossing is geboden. Met de aansturing van de netwerkbeheerder moet het helemaal lukken. Wil je ons op de hoogte houden van het bezoek met de monteur. We horen het graag van je!