Beantwoord

internet aansluiten, afspraak met Guidion

  • 12 June 2020
  • 5 reacties
  • 247 Bekeken

Ten eerste vind ik mijn inloggegevens op dit voor dit forum niet terug.

ten tweede heeft mijn aanmelding bij t-mobile internet 5 dagen geduurd,en dat ging hoofdzakelijk om 

mijn achternaam,die begint namelijk met een F en niet met een V.

De servicedienst is erg moeilijk bereikbaar,dus probeer ik het hier.

Mijn vraag , mijn leverdatum voor mijn aansluiting is nog niet bekend.Ik vermoed dat de die firma

guidion? mijn foutieve email adres gebruikt dussss???

icon

Beste antwoord door Cristien 12 June 2020, 12:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @bramsat Welkom in de community van T-Mobile.

Je kan Guidion zelf ook even bellen om te vragen hoe het zit.

Lees hier meer  over de aansluitingen enz. Het Telefoonnummer van Guidion staat er ook bij.

Succes en fijn 🌟weekend

Bedankt Cristien,ik zal er maandag aan beginnen.:yum:

Toch maar geprobeert en Guidion komt 14 july dus afspraak gemaakt.:grinning:

Reputatie 7

Hi @bramsat, top dat het gelukt is! Ik heb meteen even gekeken naar je aanmelding en ik zie dat de te naamstelling nu zo te zien wel goed staat, met een F, maar het @t-mobilethuis e-mailadres staat inderdaad genoteerd met een V. Maar geen zorgen, je @live.nl e-mailadres is ook bij ons bekend dus de e-mail komt goed aan! Wat bedoel je precies met dat je je gegevens op dit forum niet terug kunt vinden? Voor het forum kan je een apart account aanmaken zoals je nu gedaan hebt, dit staat dus los van bijvoorbeeld je My T-Mobile Thuis account. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten! :slight_smile:

Dank je Brain,het zal wel lukken….hoop ik:wink:

Reageer