Internet abonnement stopgezet?

  • 27 November 2023
  • 11 reacties
  • 97 Bekeken

Wanneer ik inlog in mijn account staat in het overzicht dat mijn internet abonnement is stopgezet. Dit klopt niet. Wanneer ik hier op klik, zie ik wel de gegevens van het abonnement en staat er niets over een stopzetting. Heeft iemand anders dit ook of weet iemand waarom dit er staat?

 

 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @volkerts83, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je oude abonnement nog gekoppeld staat. Deze heb ik voor je ontkoppeld. Je dient je Internet + TV abonnement opnieuw te koppelen en dan moet alles weer zichtbaar zijn. Koppel je abonnement voor de zekerheid in een browser in plaats van in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

 

Hey @FreekZM, ook voor jou ben ik meteen gaan kijken en ik zie dat je op 27-11 een abonnement bij ons hebt afgesloten. Kan je mij hier iets meer duidelijkheid over geven? 

 

Bekijk origineel

11 reacties

Hier heb ik helaas ook last van! Ik zag ook ineens dat mn klantvoordeel weg was. Helaas is vandaag ook direct onze glasvezel uitgezet, dus hebben ook geen internet meer.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @volkerts83, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je oude abonnement nog gekoppeld staat. Deze heb ik voor je ontkoppeld. Je dient je Internet + TV abonnement opnieuw te koppelen en dan moet alles weer zichtbaar zijn. Koppel je abonnement voor de zekerheid in een browser in plaats van in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

 

Hey @FreekZM, ook voor jou ben ik meteen gaan kijken en ik zie dat je op 27-11 een abonnement bij ons hebt afgesloten. Kan je mij hier iets meer duidelijkheid over geven? 

 

Hoi Tommie, bedankt voor je antwoord.

 

Het opnieuw toevoegen van mijn mobiele abonnement is gelukt (die was ook verdwenen). Wanneer ik mijn thuis internetabonnement wil toevoegen krijg ik echter een foutmelding. Ik heb dit meerdere keren geprobeerd. Zie screenshot. Wat is hiervan de reden?

 

Bedankt en groeten,

Niels

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @volkerts83, ik heb nogmaals je mobiele abonnement ontkoppeld. Ik zag nog een oude koppeling in het systeem staan. Als het goed is moet het nu werken. Kan je dit uitproberen? 

Hoi Tommie
 

Ik heb het nogmaals geprobeerd. Het mobiele abonnement toevoegen gaat zonder problemen, maar met het toevoegen van het internetabonnement thuis krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding als hierboven (Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens). Ik heb het 3x geprobeerd, maar elke keer komt de foutmelding. 
 

Kunnen jullie misschien het abonnement koppelen?

 

Bedankt en groeten,

Niels

Reputatie 7
Badge +9

Het lijkt erop dat er nog een oud inactief abonnement blijft haken @volkerts83. Het lukt mij niet om deze te ontkoppelen en daarom heb ik het doorgezet naar de specialisten. 

Reputatie 7
Badge +14

Dat gaat goed komen!

Bedankt. Is het al gelukt?

Reputatie 7
Badge +9

De actuele verwerkingstijd van onze specialisten zit op 25 werkdagen. Dit soort zaken duren wat langer om grondig onderzocht te worden en het euvel op te lossen @volkerts83

25 werkdagen!? Ik moet dus 6 weken wachten (incl feestdagen) totdat ik weer online bij mijn internetaccount kan? Sorry, dat is echt bizar.. Hoe denken jullie dat dit acceptabel is? Ik wil nu een oplossing! Zo moeilijk kan het niet zijn om een klant toegang te geven tot zijn eigen abonnement. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @volkerts83, zoals Tommie aangeeft is dit een complexer probleem, waardoor we langer de tijd nodig hebben om dit goed te onderzoeken en op te lossen. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te verhelpen. In de tussentijd kan je altijd contact met ons opnemen als je bepaalde informatie uit het Mijn Odido account nodig hebt. Ik vraag deze dan met alle liefde voor je op! 

Reageer