Internet abonnement van Tele2

  • 1 February 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Ik had altijd een Internet abonnement bij Tele2, maar daar is niet meer in te loggen, op MijnTele2 word ik doorgelinked naar Odido. 

Maar ik kan op Mijn Odido nergens mijn huidige abonnement via mn adres toevoegen (krijg een error dat mijn gegegevens((adres+dob)) niet in het systeem staan).

Maar ik zou toch graag mijn gegevens willen inzien. 

Mijn huidige pakket en de voorwaarden van mijn abonnement. 

Mvg, 

Chantal

 

Demi van Odido 3 maanden geleden

Hi @ChantalToch als ik jou goed begrijp, heb je niet jouw internetabonnement omgezet naar een Odido internet abonnement en zit je nog bij Tele2 thuis? Welke melding krijg je precies als je inlogt in Mijn Tele2? Internet abonnementen van Tele2 zijn namelijk niet automatisch omgezet naar Odido. Je zou dan ook nog gewoon via Mijn Tele2 moeten kunnen inloggen en je gegevens kunnen zien: Log in bij Mijn Odido (vroeger Mijn Tele2), je online omgeving. Mocht dit niet lukken, kun je het beste conttact opnemen met Tele2: Klantenservice thuis | Tele2

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @ChantalToch, van harte welkom! Heel goed dat je dit checkt. Wil je jouw Internet + TV abonnement toevoegen aan Mijn Odido waar je al een account hebt? Of wil je een nieuw account aanmaken? Ik zou heel graag met je mee willen kijken maar kan op je e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je jouw klantnummer in je Community profiel willen zetten? Als het om je Internet + TV abonnement gaat bestaat dit klantnummer uit drie letters en vijf cijfers, voor je mobiele abonnement begint dit nummer met 1.xxxxxxxx. Geef een seintje wanneer deze gegevens in je profiel staan en geef iets meer uitleg over de situatie. Dankjewel!

Ik heb alleen een klantnummer van Tele2. (dit heb ik nu aan mijn profiel toegevoegd)

Dit betreft een Internet abonnement zonder TV. 

Ik heb tot het overging nooit een nieuw klantnummer gekregen voor Odido. 

Ik heb op Odido een nieuw account/profiel aangemaakt omdat de Tele2 pagina mij daar naar doorlinkt wanneer ik wil inloggen op MijnTele2. 

Binnenkort ga ik verhuizen en zal ik mijn gegevens moeten aanpassen of mijn abonnement moeten opzeggen, daar zijn we nog niet over uit. 

Maar ik moet dus wel bij mijn abonnement gegevens kunnen. 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @ChantalToch als ik jou goed begrijp, heb je niet jouw internetabonnement omgezet naar een Odido internet abonnement en zit je nog bij Tele2 thuis? Welke melding krijg je precies als je inlogt in Mijn Tele2? Internet abonnementen van Tele2 zijn namelijk niet automatisch omgezet naar Odido. Je zou dan ook nog gewoon via Mijn Tele2 moeten kunnen inloggen en je gegevens kunnen zien: Log in bij Mijn Odido (vroeger Mijn Tele2), je online omgeving. Mocht dit niet lukken, kun je het beste conttact opnemen met Tele2: Klantenservice thuis | Tele2

Reageer