Beantwoord

Internet + TV pakket

  • 30 March 2024
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb Internet + TV,  met verouderde Entone kastje die niet goed meer werkt.

 

Nu heb ik meteen contract vernieuwd met hetzelfde internet maar de nieuwste TV module. Ik ontvang zojuist pakket, enkel met een internet router maar zonder TV module.

 

Kan het kloppen dat dit later volgt of is er iets mis gegaan? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 March 2024, 18:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rudy24 

Na het verlengen krijg je eigenlijk geen nieuw apparatuur tenzij het oude apparatuur niet geschikt is voor je nieuwe abonnement.

Omruilen moet echter handmatig gebeuren.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rudy24, leuk dat je besloten hebt om nog een jaar bij ons te blijven genieten, daar help ik je graag mee! 😃 Het klopt inderdaad wat Waqqas aangeeft. Geen zorgen, ik stuur je alsnog graag een nieuwe Mediabox toe. Voordat ik de Mediabox stuur wil ik je er graag wel op wijzen dat je de opnames die momenteel opgeslagen zijn op de TV Box met harddiskrecorder verliest. Ook hebben wij geen vervangende TV Box met harddiskrecorder, de nieuwe Mediabox werkt namelijk via Cloud Opnemen. Een mooi voordeel van Cloud Opnemen is dat je voor dezelfde prijs ook op al jouw mobiele apparaten opnames kan maken en kan bekijken. Je zet Cloud Opnemen eenvoudig aan via je Mijn Odido Account: Cloud Opnemen.

Geef het gerust aan als dit je een mooi plan lijkt, dan stuur ik je vliegensvlug een nieuwe Mediabox toe! 

Reageer