We kregen een maand geleden de mededeling dat glasvezel internet van Tmobile nu beschikbaar is op ons adres. Dit willen we graag laten aansluiten. Eerst netjes informatie ingewonnen, en besloten om de gok te wagen.
Er zou eerst iemand langskomen om te checken of het goed aangesloten kan worden; ik kreeg een email om een afspraak in te plannen en ging er vanuit dat dat deze eerste afspraak was. Maar dit was blijkbaar de netwerkpartner (die gisteren bij mij aan de deur stond), die nu dus zonder eerdere check en informatie aan de slag moest. Slordig.
Vervolgens heeft de netwerkpartner de halve oprit open moeten halen (die we vorig jaar hadden laten leggen) om een kabel te trekken, dit is uiterst slordig gebeurd waardoor er nu allemaal hobbels in de oprit zitten. Wie gaat de kosten voor het opnieuw bestraten betalen?
Derde: netwerkpartner beloofde het aangelegde ook nog te testen, iemand zou later op de dag nog terugkomen… niemand gezien (wel de hele dag thuis geweest). Dus nu ligt er een kabel.. en iets dat nog getest moet worden… hopelijk wordt dat nog gedaan voor het modem geplaatst wordt (weer door iemand anders…?)
Conclusie: slechte organisatie en communicatie, ik ben tot nu toe erg ontevreden met dit proces en wil bij deze een klacht indienen over al het bovenstaande.
Hopelijk kunnen we tot een goede oplossing komen.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel