Beantwoord

Klacht Guidion & T-Mobile

  • 11 September 2023
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Guidion is een enorm slecht bedrijf die zijn afspraken niet nakomt.

Monteur zou zondagavond 3 september tussen 8 en 10 langskomen. Hij is nooit komen opdagen.
Maandag drie keer aan de telefoon gehangen.. pas bij de derde keer namen ze op. Kreeg als antwoord dat ze ook niet wisten waarom hij er niet was geweest, het stond niet in het systeem. Ik ging mee in de nieuwe planning waar ik voorrang zou krijgen. Binnen een paar dagen zou ik weer wat horen.

Donderdagmiddag aan de lijn gehangen, pas bij de tweede keer namen ze op (ik heb beide keren 5 kwartier aan de lijn gehangen). Kreeg weer excuses en de monteur zou mij dezelfde dag terug bellen zodat we gelijk konden plannen… je raad het al, nooit gebeurd.

Vrijdag weer aan de telefoon gehangen en mijn “probleem” werd doorgezet naar de experts, want de telefoniste kon geen nieuwe afspraak inplannen voor mij. Ik zou dezelfde vrijdag of maandag (vandaag dus) terug gebeld worden… weer niet gebeurd.

Ik wacht al sinds 18 augustus tot de monteur komt omdat ik onregelmatig werk en niet op andere momenten kon. Dit is trouwens een enorm mager aanbod qua afspraken….

Ik ben een beetje ten einde raad…. 


Ook omdat T-Mobile al fouten heeft gemaakt/laks is geweest met het aanmelden van mij als gebruiker. Technisch gezien wacht ik al sinds 13 juli op internet….

Dit is echt oprecht onacceptabel. Ik denk dat ik nog nooit zo boos ben geweest. Ik loop nu al twee maanden mijn internetbundel op mijn telefoon leeg te trekken en zo over mijn gebruikerskosten te gaan…. Ik weet niet of ik wil doorzetten of gewoon volledig stop en over ga naar een andere provider.

icon

Beste antwoord door EvyLassche 16 October 2023, 14:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @EvyLassche, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is niet wat we gewend zijn van de monteurs van Guidion. Goed dat je dit zo duidelijk aankaart. We hebben een melding gemaakt bij Guidion, Guidion probeert hier binnen drie dagen op te reageren en actie te ondernemen. Ik ga er vanuit dat er na die drie dagen contact met je wordt opgenomen door Guidion. Ook om een nieuwe afspraak in te plannen met een monteur. Zou je ons over drie dagen, of als je eerder wat gehoord hebt, een terugkoppeling willen geven? We willen namelijk dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt en kunt genieten van een werkende internet verbinding! Excuses voor het ongemak. 

Hey @EvyLassche, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is niet wat we gewend zijn van de monteurs van Guidion. Goed dat je dit zo duidelijk aankaart. We hebben een melding gemaakt bij Guidion, Guidion probeert hier binnen drie dagen op te reageren en actie te ondernemen. Ik ga er vanuit dat er na die drie dagen contact met je wordt opgenomen door Guidion. Ook om een nieuwe afspraak in te plannen met een monteur. Zou je ons over drie dagen, of als je eerder wat gehoord hebt, een terugkoppeling willen geven? We willen namelijk dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt en kunt genieten van een werkende internet verbinding! Excuses voor het ongemak. 

 

Hoi,

Uiteindelijk is alles opgelost. Ik heb goed internet en de monteur (overigens een andere monteur dan degene waar de klacht over gaat). Het duurde even, maar het is gelukt.

Bedankt voor je reactie.

Reageer