Klacht klantenservice en afhandeling aanvraag contractverlenging

  • 21 November 2023
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Reputatie 1

Zondag 19 november heb ik voor het eerst contact gezocht met de “klantenservice” van Odido om te zien wat zij kunnen doen qua contractverlenging ( > 6 jaar klant). Zeker nu er zeer goede aanbiedingen zijn van concurrenten. Daar kreeg ik te horen dat ze mij op zondag niet konden helpen. 

 

Vervolgens op maandag 20 november gebeld met de “klantenservice” met de vraag wat ze voor mij konden doen. Ik kreeg een mooi aanbod van Odido en heb aangegeven dat ik akkoord ging met het vernieuwde aanbod. Totaal 9 maanden korting (6 maanden € 35,- korting en dan nog 3 € 25,-). Daarna een sterk verlaagde vaste prijs € 12,50 lager dan wat ik nu betaal. De medewerker van Odido zou het in orde maken. Hij vroeg mij even te wachten. Na meer dan 20 minuten komt hij terug en geeft aan dat het wat langer duurt, maar dat hij mij dinsdag terug zou bellen of als het eerder lukt ik een bevestigingsmail zou krijgen. Naïef als ik ben wachtte ik af.

 

Vanavond opnieuw gebeld. Kreeg een keurige jongeman aan de lijn (Na meer dan 45 minuten wachten) en vroeg hem wat hij kon bieden. Ik kreeg een veel slechter aanbod en zeker in vergelijking tot de concurrentie. Ik vroeg hem wat hij kon doen, want ik wilde graag het aanbod van de dag ervoor. Hetgeen mij ook beloofd was. Deze jongen ging informeren wat er mogelijk was. Na 20 minuten in de wacht, wordt vanuit Odido de lijn verbroken. Geen verder aanbod en omdat het na 20 uur is ook geen mogelijkheid om terug te bellen. 

 

Ik kan niet anders zeggen wat een waardeloze service. Ik zou graag weten waar ik een officiele klacht kan indienen over de handelswijze van de Odido “klantenservice”

 

Alvast mijn dank voor jullie hulp.  

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @bfdeleeuw193, bedankt voor het delen van je ervaring.

Wat leuk om te horen dat je al zo lang bij ons klant bent en opnieuw wilt verlengen. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter kan ik jammer genoeg niks inzien van Sales. Ik zie alleen dat je bent doorverbonden met de Sales-afdeling. Omdat ik zelf niet weet wat de acties zijn wat we kunnen en mogen bieden wil ik je toch vragen om nog een keer onze Sales-afdeling op te bellen. Ik zie namelijk dat er op 23-11 een contract verlenging heeft plaatsgevonden. Klopt dit? Hopelijk kun je er met hun uitkomen en valt alles nog op zijn plaats!

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @bfdeleeuw193, bedankt voor het delen van je ervaring.

Wat leuk om te horen dat je al zo lang bij ons klant bent en opnieuw wilt verlengen. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter kan ik jammer genoeg niks inzien van Sales. Ik zie alleen dat je bent doorverbonden met de Sales-afdeling. Omdat ik zelf niet weet wat de acties zijn wat we kunnen en mogen bieden wil ik je toch vragen om nog een keer onze Sales-afdeling op te bellen. Ik zie namelijk dat er op 23-11 een contract verlenging heeft plaatsgevonden. Klopt dit? Hopelijk kun je er met hun uitkomen en valt alles nog op zijn plaats!

 

Reageer