Beste T-mobile medewerker,
Om te beginnen raar dat jullie geen klachten/contact formulier hebben maar het via een forum moet, bij deze dan via deze weg.
Een tijd terug heb ik een abonnement voor glasvezel op ons nieuwe adres afgesloten en de weg naar het daadwerkelijke moment dat het actief is verloopt verre van vlekkeloos.
Bij het afsluiten werd aangegeven dat er een monteur zou komen voor de installatie, geen idee waarom dat nodig is voor het inpluggen van kabels in een kastje en voelt als geldverspilling maar als jullie dat graag doen dan prima. Toen Gudion vervolgens contact op nam voor het maken van een afspraak had ik deze met hun medewerker ingepland 2 dagen voor wij zouden verhuizen naar het nieuwe adres zodat het internet daar dan al actief zou zijn. Tot mijn verbazing werd ik later door ze terug gebeld met de mededeling dat dit niet kon omdat het contract 2 dagen later pas in zou gaan. De datum zou aangepast moeten worden naar de datum waarop ik de monteur al langs wilde hebben. Raar gezien de verbinding m.i. nog niet actief hoeft te zijn op het moment dat iemand de kabels aan sluit van het modem en de bedenktijd toch al verlopen is tegen die tijd dus het niet is alsof het contract niet in gaat 2 dagen later. Niet erg klantvriendelijk maar goed, ik jullie klantenservice gebeld om de ingangsdatum van het contract aan te laten passen en vanaf dan begint het gelazer.
Elke keer kreeg ik van jullie klantenservice te horen dat het inderdaad was aangepast, Gudion bleef echter aangeven dat zij geen aanpassing door hadden gekregen en zo lang de afspraak op de gewenste datum niet in kunnen plannen. Een week geleden werd aangegeven dat jullie technische dienst iets moest regelen om te zorgen dat het goed bij Gudion door zou komen zodat ze de nieuwe ingangsdatum zouden hebben om de afspraak in te plannen (op dit punt ben ik al meerdere keren tussen jullie klantenservice en die van Gudion doorverbonden). Vervolgens heb ik niets meer vernomen en afgelopen zondag maar weer gebeld. Ik kreeg toen te horen dat het was verwerkt maar de klantenservice van Gudion dicht was waardoor de medewerker het niet verder met hen kort kon sluiten.
Vervolgens heb ik vandaag Gudion gebeld en kreeg te horen dat zij nog steeds niet de nieuwe datum van jullie hebben ontvangen dus heb ik weer met jullie klantenservice gebeld. Vervolgens ben ik achtereenvolgens door 2 medewerkers voorgelogen en ben er goed klaar mee. Medewerker 1 beweerde dat de afspraak nog niet zover van tevoren ingepland kon worden en ik pas 2-3 weken voor de ingangsdatum een link zou krijgen en de afspraak dan pas ingepland zou kunnen worden. Wat onzin is omdat ik al eerder vrij snel na het afsluiten een link kreeg en door Gudion werd gebeld. De medewerker had ook niet echt zin om ook maar iets te doen dus heb uiteindelijk maar opgehangen toen duidelijk was dat het nergens toe zou leiden.
Aan het eind van de middag had ik medewerker 2 aan de lijn, deze pretendeerde behulpzaam te zijn en heeft met Gudion gebeld. Vervolgens kreeg ik te horen dat de afspraak niet meer op de gewenste datum ingepland kon worden omdat die al vol zou zitten en hij nu “voor de zekerheid” maar alvast een afspraak voor de oorspronkelijke ingangsdatum van het contract een afspraak had ingepland voor die ook vol kwam te zitten. Het leek mij sterk dat de gewenste datum al vol zat omdat Gudion telkens aan gaf het prima in te kunnen plannen maar simpelweg eerst van jullie nog de bevestiging moet hebben dat het contract inderdaad 2 dagen eerder in gaat. De medewerker hield echter vol dat het echt vol zat en dit het eerste moment was. Nadat ik de bevestiging van de afspraak van Gudion kreeg en op de link klikte om de afspraak te wijzigen zag ik in beeld staan dat ik dit niet eerder in kon plannen dan de datum waarop de afspraak nu stond omdat dan mijn contract pas in gaat. Kortom aan de kant van Gudion is de nieuwe datum nog steeds niet bekend en ben ik regelrecht voorgelogen door jullie medewerker, wellicht dat die en/of de medewerker van Gudion hebben gezien hoe vaak ik hierover al heb moeten bellen en dachten er zo dan maar vanaf te zijn.
Ik snap werkelijk niet waarom jullie niet in staat zijn om met jullie partner een simpele aanpassing als deze door te voeren en hoe jullie medewerkers het in hun hoofd halen te liegen tegen klanten in plaats van die te helpen.
Zoals u zult begrijpen ben ik uitermate ontevreden over de afhandeling om me zacht uit te drukken en hoop dat jullie via deze weg het dan goed kunnen maken. Ik hoef niet te horen hoe vervelend jullie het vinden maar wil gewoon dat dit eindelijk fatsoenlijk wordt opgelost zoals al veel eerder het geval zou moeten zijn geweest. Concreet in dit geval dat jullie eindelijk regelen dat de monteur op de gewenste datum langs kan komen. Daarnaast zou m.i. een korting als tegemoetkoming voor het ongemak ook niet misstaan.