Beantwoord

Klantvoordeel en "wachten op activatie"

  • 19 October 2023
  • 11 reacties
  • 117 Bekeken

De status van mijn bestelling is niet gewijzigd en staat op "Onderweg en installeren”, waardoor ik geen klantvoordeel krijg. De status hiervan staat op 'wacht op activatie’. Ik heb een aantal keer gebeld, in het systeem staat mijn bestelling/verhuizing op afgerond. Als ik inlog op My Odido staat mijn bestelling nog steeds op "Onderweg en installeren".

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 7 November 2023, 10:55

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Janasav ,

Dit is niet wat je wenst, ik begrijp dat je, je klantvoordeel wil gaan inzetten.
Kan je alvast je klantnummer in je profiel zetten? Dit is handig voor de moderator, hij kan je dan gelijk helpen. Ik zal een moderator taggen voor je, deze reageert dan vanzelf.

Hallo @Tommie van Odido , kan jij verder helpen?

Mijn Klantnummer staat in mijn profiel. Ik heb nog geen reactie ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +14

De status van mijn bestelling is niet gewijzigd en staat op "Onderweg en installeren”, waardoor ik geen klantvoordeel krijg. De status hiervan staat op 'wacht op activatie’. Ik heb een aantal keer gebeld, in het systeem staat mijn bestelling/verhuizing op afgerond. Als ik inlog op My Odido staat mijn bestelling nog steeds op "Onderweg en installeren".

Heeft de Guidion monteur de oplevering bij jou gedaan?

Hallo Eric,

Nee, de installatie ging vlekkenloos. Er was daarom geen monteur nodig. 

Reputatie 7
Badge +14

Dat is het probleem! Guidion doet naast de technische ook de administratieve oplevering.

Kan dit op afstand of moet er een afspraak gemaakt worden met een monteur? 

Reputatie 7
Badge +15

@Janasav

Onderweg en installeren krijg je bij DSL, heb je DSL? Dan is er geen monteur nodig maar er moet vanuit Odido wel iets op afgerond worden gezet.

Ik heb DSL en ik heb twee keer (20 min) gebeld om mijn bestelling/verhuizing af te ronden. Beide keren zou dit binnen een aantal dagen opgelost worden. Toch gaat er telkens iets mis. In jullie systeem staat mijn bestelling/verhuizing op afgerond. Als ik inlog op My Odido staat mijn bestelling nog steeds op "Onderweg en installeren". Mijn aanvraag voor klantvoordeel staat nog steeds op "wachten op activatie." Telefonisch krijg ik het niet voor elkaar om dit op te lossen. Men weet niet waar het fout gaat. Vandaar dat ik het nu via deze weg probeer.

Reputatie 7
Badge +15

@Janasav 

Bij DSL gebeurt de aanmelding normaal automatisch nadat de modem online is maar een moderator zou dit kunnen oplossen voor je.

@Tommie van Odido is getagged. Wellicht dat hij het kan oplossen. 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Janasav

Ik kan mij voorstellen dat je wel gebruik wilt maken van Klantvoordeel. Geen zorgen, ik heb alles erbij gepakt en alles lijkt nu goed ingesteld. Zou je mij ter controle nog het telefoonnummer waar Klantvoordeel op moet komen willen opsturen middels een privébericht? Dan kan ik met je meekijken of daat wellicht nog iets verkeerd staat. Ik zie je bericht graag tegemoet. Ik ga dit voor je oplossen! 😊

Reageer